Gå til innhold

Velgerne flykter fra Støre og Vedum - Er du fornøyd med regjeringen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor tidlig å si.

• Liker 13
Skrevet

Jeg tenker at Støre hadde en kjempemulighet til å bli den rødeste regjeringen på fryktelig lenge/noen gang, men så lot han SP overkjøre ham, og de kastet ut SV og Rødt. Støre hørte ikke på velgerne og det er jo trist!

• Liker 20
Skrevet

Jeg tror vi hadde hatt samme strømkrisen Det var Erna som innviet kablene til kontinentet, og hun var smørblid. Ja, hun dryppet melk og honning i ren glede. Og som de dumme Ole Brumm'ene politikerene er, slikket de det opp. Det var en høyrepolitiker i oktober som presterte å si at strømregningen kunne øke "litt" over kort tid. Som 50 kroner i måneden. 🤢

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke hadde spådd 10 000 ekstra i strømregning til en familie. Jeg visste det kom til å bli dyrere, men jeg hadde trodd 1-2 tusenlapper.

Perfekte forhold for strømkrise, Frankrike legger ned kjernekraftverk, Putin struper gass til Europa og vinden blåser, stopper, blåser litt... som vinden alltid har gjort. Helt upålitelig.

For elektrisitet trenger vi stabile priser og forutsigbarhet.

• Liker 17
Skrevet

Litt tidlig å si, men at ordene "Nå er det vanlig folks tur" gjennomskuet jeg lenge før valget som valgflesk

• Liker 21
Skrevet

Er ikke skuffet, og ikke fornøyd.

De styrer omtrent sånn jeg antok at de ville. Noe mer menneskevennlig enn høyreregjeringen, men med masse forbedringspotensiale.

• Liker 10
Skrevet

Nesten 4 år til neste Stortingsvalg så hva meningsmålingene sier nå har ikke så mye å si. De har fått tøffe ting med strømkrise og omikron å takle. Men fint at de har gjenninnført brillestøtten og ved hjelp av SV gjort statsbudsjettet mer sosialt. 

• Liker 5
Skrevet

Svarer til forventningene. Synes det er idiotisk å angripe SP for covid tiltak og strømpriser når de var mot nedbyggingen av helsevesenet og mot avtalen som gir oss høye strømpriser. Jeg skyr partiet som pesten pga rovdyr og naturvern, men det blir for dumt.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Regjeringen har jo bare sittet i noen få måneder.

jeg venter litt før jeg dømmer dem.

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 9
Skrevet

Vanlige folks tur er det ihvertfall ikke..

• Liker 18
Skrevet
Nicathv skrev (20 minutter siden):

Er ikke skuffet, og ikke fornøyd.

De styrer omtrent sånn jeg antok at de ville. Noe mer menneskevennlig enn høyreregjeringen, men med masse forbedringspotensiale.

Hva er mer menneskevennlig?

• Liker 7
Skrevet

Misfornøyd!! Men tror virkelig folk det vil bli bedre med høyreregjering? Har de gullfiskhukommelse, eller er det fordi de forventer mer av en regjering på «venstre»siden?

• Liker 7
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden):

Hva er mer menneskevennlig?

Flytte ressurser fra de som har mer enn nok til de som har lite via blant annet skattesystemet, ikke gjøre en enorm mengde smålige kutt som går ut over alle som ikke har god råd.

• Liker 2
Skrevet

Som innbygger i en "tvangssammenslått" kommune tviler jeg på at denne regjeringen klarer å reversere hva Erna og Sanner stelte i stand... Men det blir spennende og se... De har jo knapt nok fått flytta inn i kontorene...

• Liker 1
Skrevet
ops2 skrev (1 time siden):

Frankrike legger ned kjernekraftverk

Og Tyskland har nettopp stengt ned tre av sine seks gjenværende kjernekraftverk. De siste tre stenges om et år. For ti å siden hadde Tyskland 17 kjernekraftverk.

https://www.nrk.no/urix/stenger-atomkraftverkene-innen-2022-1.7652871

https://www.nrk.no/nyheter/tyskland-stenger-ned-tre-av-seks-atomkraftverk-1.15790877

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
parmanoia skrev (1 time siden):

Misfornøyd!! Men tror virkelig folk det vil bli bedre med høyreregjering? Har de gullfiskhukommelse, eller er det fordi de forventer mer av en regjering på «venstre»siden?

Det er dette som er så latterlig. Folk vil ha endring, og når de får det er de misfornøyde fordi det ikke er nok endring. Og så går de tilbake til det gamle.

Personlig er jeg ikke fornøyd, men stemte H.

• Liker 5
Skrevet
Brunello skrev (6 minutter siden):

Det er dette som er så latterlig. Folk vil ha endring, og når de får det er de misfornøyde fordi det ikke er nok endring. Og så går de tilbake til det gamle.

Personlig er jeg ikke fornøyd, men stemte H.

Det er veldig typisk dette ja. 

Selv er jeg enig med dem som sier at det er for tidlig å si. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
4 hours ago, mammams said:

Men fint at de har gjenninnført brillestøtten og ved hjelp av SV gjort statsbudsjettet mer sosialt. 

Som de finansierte med den ekstraskatten vi nå betaler over strømregningen.

Endret av nebbete fugl
  • Liker 6
Skrevet

Svært missfornøyd! Støre og co skal ikke aleine lastes for strømkrisen, men de har ikke løftet en finger for å løse den heller.

Ikke vanlige folks tur riktig enda...

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...