Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var hos legen og hørte hjertet slå 154slag i minuttet og hun sa at alt hørtes fint ut, så at jeg har rosa og brun utflod var ikke noe å bekymre seg over.. Men jeg har hatt dette i over to uker nå og jeg greier ikke stoppe å bekymre meg.. er i uke 11. Så jeg lurer på om det kan være tegn på starten på ein abort selv om jeg har hørt hjerte? 

Anonymkode: 867ca...8d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville bedt om henvisning til ultralyd for å være sikker. Det kan være noe helt ufarlig, men det å høre hjertet er ingen garanti for at ikke det er i ferd med å skje noe galt dessverre. 

Anonymkode: 51de2...5be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 18.50):

Ville bedt om henvisning til ultralyd for å være sikker. Det kan være noe helt ufarlig, men det å høre hjertet er ingen garanti for at ikke det er i ferd med å skje noe galt dessverre. 

Anonymkode: 51de2...5be

Var hos legen og hun sa at vi skulle vente til jeg skal på ul den 17ende.. Syns det er lenge å vente.. Så vurderer å ringe inn og be om jeg ikke kan få en tidligere.. Men nå har jeg ikke hatt noe farge på utfloden på to dager, så det kan jo love bra?.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var hos legen og hun sa at vi skulle vente til jeg skal på ul den 17ende.. Syns det er lenge å vente.. Så vurderer å ringe inn og be om jeg ikke kan få en tidligere.. Men nå har jeg ikke hatt noe farge på utfloden på to dager, så det kan jo love bra?.. 

Bor du et sted hvor du kan gå privat på ultralyd? Anbefaler i såfall det, kjedelig å uroe seg for lenge.. 

Anonymkode: 0da25...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...