Gå til innhold

Hadde korona , men ble ikke registrert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I beg av des fikk hadde jeg korona, var syk i 2 uker.  Hadde, feber, vondt i hodet, frostrier, vondt i kroppen, tungpustet, hoste , diare, vondt i kroppen, men det værste var kvalmen og trøttheten. Lå på sofaen i en døs hele dagen, inn og ut av søvn, var tungt å bevege seg inni huset, orket ikke tanken på å sette meg i bilen og kjøre å teste meg, klarte det rett og slett ikke. Rngte test stajonen og det var enorme køer , flere timers venting. Og jeg var så dårlig. Jeg er frisk nå, men har nå etter en mnd forsatt ikke lukte sans.  Jeg lurer på om jeg kan få tatt anti stoff test og få det registert i helse Norge?   Jeg tok hjemme test, den ble positiv,  Jeg er ikke vaksinert. 

Anonymkode: ebcb3...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må vel nå ta vaksine for å få coronapass uansett.

Anonymkode: 3545e...7ff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antistofftest teller ikke, kun om viruset påvises.

Anonymkode: ecc6a...a1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I beg av des fikk hadde jeg korona, var syk i 2 uker.  Hadde, feber, vondt i hodet, frostrier, vondt i kroppen, tungpustet, hoste , diare, vondt i kroppen, men det værste var kvalmen og trøttheten. Lå på sofaen i en døs hele dagen, inn og ut av søvn, var tungt å bevege seg inni huset, orket ikke tanken på å sette meg i bilen og kjøre å teste meg, klarte det rett og slett ikke. Rngte test stajonen og det var enorme køer , flere timers venting. Og jeg var så dårlig. Jeg er frisk nå, men har nå etter en mnd forsatt ikke lukte sans.  Jeg lurer på om jeg kan få tatt anti stoff test og få det registert i helse Norge?   Jeg tok hjemme test, den ble positiv,  Jeg er ikke vaksinert. 

Anonymkode: ebcb3...9a7

Koronaen din blir kun registrert om du tok en PCR test på en teststasjon med rapportering.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at PCR test kan være positiv lenge etter gjennomgått sykdom. Så du kan jo prøve å få tatt en nå. 

Går kanskje an å snakke med fastlegen om hjelp til å etterregistrere. For det har jo betyning i forhold til når og om man bør ta nye vaksinedoser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...