Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å kjøpe en sengehimmel for en billig penge, og kom over denne. Men den heter vegghimmel. Er det det samme? 🤔

På bildet ser det jo ut som en sengehimmel som jeg ønsker, men ble usikker pga. navnet og at den er så mye billigere enn andre sengehimler på nett.

Anonymkode: 82e25...899

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Den du sendte link på er jo på stativ som er festet til sengen. Sengehimmel henger sikkert fra taket.

obs den du sendte lik på er kun laknet, stativet må du kjøpe itilegg. 

Anonymkode: 1771d...f75

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å svare deg at jeg tror at en vegghimmel er festet til veggen, mens en sengehimmel er festet til sengen. 

Men når jeg ser på de forskjellige bildene i linken du sendte, klarer jeg ikke helt å se forskjellen - bortsett fra at det ser ut som om vegghimmelen kommer "bakfra", mens sengehimmelen kommer fra taket, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om vegghimmel. For meg høres det ut som et oppkonstruert ord for en sengehimmel som festes på vegg, bortsett fra at den du linker til ikke er festet på vegg ... 

Om de er festet på veggen, i taket eller på stativ på sengen, for meg er alt dette sengehimler. 

Anonymkode: 12c5b...a4b

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en dårlig oversettelse eller skrivefeil. Linken din er uansett kun til tøystykket og ikke til stangen det tres på. 

Anonymkode: baee9...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Ja at linken min er kun til tøyet, og at stativ må kjøpes utenom er jeg klar over.

Forsto bare ikke hvorfor dette tøyet heter vegghimmel på nettsiden... og er så mye billigere enn andre sengehimler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...