AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Min eks resirkulerer eks kjærester. Jeg var sammen med han i to år ,da hadde han ekskjærestene på Some ( og det var mange av de ) , han fortalte meg om de - i gode og dårligere ordlag, jeg sa det ikke interesserte meg .De sendte ham ofte meldinger o.l også ,med varierende inhold- alt fra drittslenging til flørtende innhold. Da jeg skrollet nedover Facebook- siden hans i begynnelsen av forholdet, var det åpenlyse kjærlighets meldinger fra samtlige jenter i forskjellige tidsepoker, mye om hverandre- noe som fikk meg til å forstå at han har vekslet de ut med hverandre innimellom ,jeg ble veldig på vakt etter at jeg så det.Vi hadde mange flotte stunder, men kort sagt gjorde denne mannen meg så usikker at jeg endte hele forholdet. Kort tid etter fikk jeg vite at han hang atter igjen med en av de tidligere jentene. Nå er det gått to år siden bruddet vårt, og sannelig fikk jeg ikke en kjærlig hilsen fra han på sms i går " tenker mye på deg, hadde vært fint å prate ?" Jeg ville bare spy, har fått han helt opp i halsen. Svarte selvfølgelig ikke, skjønte jo at jeg var på vei tilbake til en form for gjenbruk . Vi er godt voksne også, langt over 40 . Måtte bare høre om andre har vært borti sånne patetiske mannfolk. Anonymkode: 75459...cee 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Måtte bare høre om andre har vært borti sånne patetiske mannfolk. Hvorfor er det interessant å høre om andre har opplevd det samme? Din opplevelse er like reell uavhengig om den er unik eller ordinær. Anonymkode: c1b7b...13d 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 De fleste som har datet litt og vært borti drittsekker har vel opplevd slike typer, dessverre. Har en som stadig sender meg melding med noen måneders mellomrom. Han klarer ikke å holde på et forhold, samtidig som han ikke klarer å være alene. Det opphørte da han fikk nyss i at samboer og jeg hadde forlovet oss. Anonymkode: 28164...b53
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Ja, syntes bare det ville være interessant å høre om andre har opplevd slike menn, det er jo skikkelig turn- off når man til slutt ser hele bildet. Leit med jentene som lar seg hale inn igjen og igjen , fungerer det ikke første og andre gangen, så burde man vel la hele mannen gå for godt. Ts Anonymkode: 75459...cee 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Folk burde slutte med å være på mobilen hele tiden. Jeg kuttet ut SoMe for 4-5 år siden, og slipper å få livene til alle mulige trykt opp i ansiktet mitt hele tiden. En av de beste investeringene jeg har gjort for mitt eget velbefinnende! Det er utrolig frigjørende å ikke være en del av livet til ekser, flammer og andre. Anonymkode: 1d8d3...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Ja, alltid tenkt på dette som mer vanlig enn uvanlig. Mine ekser holder kontakten, enten sporadisk eller fast. Den "verste" har en haug med damer på rundgang, hatt i årevis. Har selv gått tilbake to ganger, etter lovnad om bot og bedring. Vil ikke binde seg, men kjeder seg alene. Anonymkode: d1dcd...fb0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk burde slutte med å være på mobilen hele tiden. Jeg kuttet ut SoMe for 4-5 år siden, og slipper å få livene til alle mulige trykt opp i ansiktet mitt hele tiden. En av de beste investeringene jeg har gjort for mitt eget velbefinnende! Det er utrolig frigjørende å ikke være en del av livet til ekser, flammer og andre. Anonymkode: 1d8d3...cd5 Underskriver denne. Anonymkode: c1b7b...13d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Synes det var et bra spørsmål. Er selv rundt 40 og har hatt kjærester/dating relasjoner der menn vender tilbake til meg. Min siste kjæreste (på over 40 år) hadde også kontakt med sine ekser på SoMe. Han spurte meg "er du en slik som kutter all kontakt med dine ekser?!". Jeg sa at jeg ikke sletter dem, men opprettholder ikke kontakten - iallfall ikke når jeg er i en ny relasjon. Sånn har jeg det iallfall. Anonymkode: 014ea...f89 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 De er ofte narsissister. Anonymkode: 8d681...43b 3
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Folk burde slutte med å være på mobilen hele tiden. Jeg kuttet ut SoMe for 4-5 år siden, og slipper å få livene til alle mulige trykt opp i ansiktet mitt hele tiden. En av de beste investeringene jeg har gjort for mitt eget velbefinnende! Det er utrolig frigjørende å ikke være en del av livet til ekser, flammer og andre. Anonymkode: 1d8d3...cd5 Du er på SoMe her. #barenevner
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: De er ofte narsissister. Anonymkode: 8d681...43b Enig! Det var min siste kjæreste som holdt på slik Anonymkode: 014ea...f89
Juninho Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 Alterego666 skrev (11 minutter siden): Du er på SoMe her. #barenevner Det er teknisk sett et sosialt medium, men praktisk sett så er det ikke som Facebook, Insta, Snap osv. Her på forumet så er du anonym. Ja, man kan være avhengig av diskusjonen, men det blir noe litt annet enn de andre sosiale mediene jeg nevner, synes nå jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 2 minutter siden, Juninho said: Det er teknisk sett et sosialt medium, men praktisk sett så er det ikke som Facebook, Insta, Snap osv. Her på forumet så er du anonym. Ja, man kan være avhengig av diskusjonen, men det blir noe litt annet enn de andre sosiale mediene jeg nevner, synes nå jeg. Enig! Anonymkode: 014ea...f89
laviniabcn79 Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Enig! Det var min siste kjæreste som holdt på slik Anonymkode: 014ea...f89 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er ofte narsissister. Anonymkode: 8d681...43b WOW. så sprøtt. min er også slik, og jeg ser helt klart han har narsisitiske trekk. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 Juninho skrev (55 minutter siden): Det er teknisk sett et sosialt medium, men praktisk sett så er det ikke som Facebook, Insta, Snap osv. Her på forumet så er du anonym. Ja, man kan være avhengig av diskusjonen, men det blir noe litt annet enn de andre sosiale mediene jeg nevner, synes nå jeg. KG er jo velsignet fritt for appenes algoritmer, så der er vi enige. Kommentaren min gikk mer på at vi er mange som bruker tid og fokus her inne som nødvendigvis blir stjålet fra andre aktiviteter.
LoppeLiten Skrevet 7. januar 2022 #16 Skrevet 7. januar 2022 Jeg datet "en sånn" en veldig kort tid i ung alder, makan så lite attraktivt det er med slik oppførsel når man ser tegninga. I tillegg var han supersjalu, rart det når det var han som holdt andre varme i tilfelle han trengte ei en kveld. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #17 Skrevet 7. januar 2022 LoppeLiten skrev (3 timer siden): ....I tillegg var han supersjalu, rart det når det var han som holdt andre varme i tilfelle han trengte ei en kveld. Egentlig gir det mening at en som selv tenker på å bytte ut, tror at alle andre også gjør det. Anonymkode: 5cae8...4ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå