Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det plager vettet av meg! Her er et eksempel. I går kveld ringte en dame til kjæresten min. De pratet sammen en stund og lo og hadde en lystig samtale. Etterpå spurte jeg han hvem det var. Han sa navnet og fortalte at det var henne jeg hadde sett bilde av en gang. Og dumme meg spurte om han hadde hatt sex med henne. Det hadde han, rett før han ble sammen med meg.. Og resten av kvelden gikk jeg rundt og var små-sur. Han kan jo egentlig ikke noe for hvem som ringer han, og jeg skjønner jo at han prater og er høflig når han får en telefon. Men så lenge han er sammen med meg så vil ikke jeg at han skal ha kontakt med noen han har hatt sex med!!! Jeg blir kvalm av å tenke på at de tingene han gjør med meg har han gjort med andre også. Og når han sier at jeg er det beste som har hendt han så har han nok sagt det før til en annen. Jeg liker ikke at han prater med andre damer, liker ikke at han sier hvem han synes er pen osv. Jeg vil det skal være meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én ting jeg har lært meg, er at jeg ikke stiller spørsmål jeg ikke vil vite svaret på, eller jeg ikke vet om jeg takler svaret eller ikke. Og jeg tror at hvis du nekter typen din å ha jentevenner, kommer du til å drive han vekk fra deg. Er du virkelig villig til å kutte ut alle kamerater for typen din?

Gjest Fredric
Skrevet

Hvis du vil ha en partner som forhåpentligvis ikke har noen seksuell erfaring, så må du satse på en gutt på 16 år.

Eller du må akseptere at voksne partnere uten seksuell erfaring, ikke er mulig å få tak i.

Har han ikke valgt deg da? Med dine holdninger, din oppførsel, så vil han etterhvert gå lei. Ønsker du det?

Skrevet
Hvis du vil ha en partner som forhåpentligvis ikke har noen seksuell erfaring, så må du satse på en gutt på 16 år.

I dag må man omtrent ned i 13 år vil jeg tro.. ;)

Gjest Jalileh
Skrevet

Skjønner at det er kjipt å være sjalu, men man må nesten prøve å bite seg i tunga innimellom.

At du ikke vil at han skal ha kontakt med "alle" han har hatt sex med og sånt...det forstår jeg, men hvis en jente ringer for å slå av en prat...vel, det kan man virkelig ikke bli sur for.

Som Gitte skriver. Du kan jo risikere å drive han vekk i fra deg hvis du skal gå rundt og bli små-sur for sånt "hele tiden". Og det vil du jo ikke.

Dessuten...det er deg han er sammen med. Kun deg. :)

Skrevet

Synes det kommer litt an på årsaken til at dama ringte jeg da.

Ringte hun f.eks for å avtale en "ny date", er hun fortsatt interessert? Har de ikke hatt kontakt siden de hadde sex, så hadde jeg nok syntes det var litt rart å plutselig ringe igjen.

Eller har de jevnlig hatt kontakt med hverandre hele tida på rent vennskapsnivå?I så fall bør du nok godta at de prates av og til.

Mitt spørsmål hadde nok vært: -Hva er det hun vil med dette?

Og det trenger ikke å ha noe med sjalusi å gjøre.

Tror nok dere over her også hadde lurt litt for dere selv på hvorfor hun plutselig (?) tar opp kontakten igjen.

Skrevet (endret)

He he, enig med Nabodama. Vi er vel ikke helgener noen av oss, og jeg hadde vel også kjent stikk av sjalusi hvis en gammel sengekamerat av kjæresten min plutselig skulle ringt som om ingenting hadde skjedd. Min samboer har også et par gode jentevenner, men de har alltid bare vært venner og vanket i samme gjeng. Det blir ikke helt det samme som gamle elskere, synes jeg da....

Endret av Caramba
Skrevet

jeg synes det var teit av deg å spørre om det var noen han hadde hatt sex med. kunne ikke falt meg inn å spurt typen min om alle de han snakka med på telefonen var noen han hadde pult. da e du en kontrollfrik og det er ikke sunt. du må lære deg å stole på ham, og hvis du ikke kan det er det noe som ikke er bra.

da må du også være en som han kan stole på. sett deg inn i hans situasjon, og se på deg selv og hva du gjør i forhold til andre gutter. kansje han har like gode eller dårlige grunner til å være sjaløu som du??? (jeg vet hva jeg snakker om, har vært likens selv)

Gjest Gjest_may_*
Skrevet

skjønner godt at du ble sjalu!

Trenger ikke å være kontrollfrik for å bli litt redd for at kjæresten skal falle for noen andre. Hvis han ler og har det gøy med noen andre hadde jeg blitt litt bekymra, selv om jeg ikke hadde grunn til det.

Men; for å berolige deg så må jeg si at han nok ikke ville snakket og ledd foran deg om det hadde vært noe. Det hadde vært om han skjulte det du burde bli bekymra...

Skrevet
og det plager vettet av meg! Her er et eksempel. I går kveld ringte en dame til kjæresten min. De pratet sammen en stund og lo og hadde en lystig samtale. Etterpå spurte jeg han hvem det var. Han sa navnet og fortalte at det var henne jeg hadde sett bilde av en gang. Og dumme meg spurte om han hadde hatt sex med henne. Det hadde han, rett før han ble sammen med meg.. Og resten av kvelden gikk jeg rundt og var små-sur. Han kan jo egentlig ikke noe for hvem som ringer han, og jeg skjønner jo at han prater og er høflig når han får en telefon. Men så lenge han er sammen med meg så vil ikke jeg at han skal ha kontakt med noen han har hatt sex med!!! Jeg blir kvalm av å tenke på at de tingene han gjør med meg har han gjort med andre også. Og når han sier at jeg er det beste som har hendt han så har han nok sagt det før til en annen. Jeg liker ikke at han prater med andre damer, liker ikke at han sier hvem han synes er pen osv. Jeg vil det skal være meg!!

sikkert vondt for deg, men like ille for han at du er sjalu. Sjalu folk forsurer livet til de andre. Søk hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...