Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta toksin for å dempe rynkene rundt øynene. Før noen reagerer negativt, jeg er bare 20 år gammel og har mer rynker rundt øynene enn en 45-åring. De er dype.

Jeg vil bare ta litt for å dempe litt. Men vil effekten da avta tidligere? Jeg vil jo få noe ut av pengene jeg investerer og må vel betale like mye om jeg tar normal dose eller bare litt.

Anonymkode: 20f22...8d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta litt ekstra du. Det varer lengre syntes jeg. Har bare tatt i sinnarynken da..

Anonymkode: bd94f...053

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal ta toksin for å dempe rynkene rundt øynene. Før noen reagerer negativt, jeg er bare 20 år gammel og har mer rynker rundt øynene enn en 45-åring. De er dype.

Jeg vil bare ta litt for å dempe litt. Men vil effekten da avta tidligere? Jeg vil jo få noe ut av pengene jeg investerer og må vel betale like mye om jeg tar normal dose eller bare litt.

Botox er en nervegift. Du ønsker ikke å ta mer enn nødvendig ettersom det kan skade flere nerver enn ønskelig og gjøre at du vil få problemer med ansiktsuttrykk. Ta minst mulig, spesielt mtp alderen din. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det varer ikke lengre med større dose. 

Anonymkode: 69069...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 16.48):

Nei det varer ikke lengre med større dose. 

Anonymkode: 69069...8ed

Det gjorde det på meg..

Anonymkode: bd94f...053

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 11.35):

20 år og botox, velkommen til 2022 og plastic fantastic.

Bare kjør på du, har jo aldri slått feil å ta for mye botox.

74FA17CF-8075-40E5-8791-02D3023E857B.jpeg.b584e5e205f56af48337e82b43820a92.jpeg464A3C70-C6AF-4CEE-976A-8E6FA6B5097E.jpeg.8353c10c8ec0e332a6a6036c3467bcd8.jpeg

Så om du ønsker samme resultat er det nok best å ta mest mulig botox ja.

Jo mer, jo vakrere. Og viktig å starte som ung, slik at du kan oppnå samme resultat som skjønnhetene på bildene over ;) 

Fra spøk til alvor.

Bildene over burde være et lite tankekors. Når man bruker botox fast over lengre tid, vil det med tiden kreve at man stadig må injektere større dose for å opprettholde samme resultat, og på sikt, så ser man jo over hvordan resultatet kan bli ved for store injeksjoner over lengre tid.

Bedre med smilerynker rundt øynene enn å se ut som man går rundt med tidenes allergiske reaksjon sier nå jeg.

Synes botox trenden har gått altfor langt når unge mennesker i tidlig 20-årene ser seg nødt til å gjøre slike inngrep. Da er det noe alvorlig galt med verden, syns nå jeg.

• Liker 3
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (6 timer siden):

20 år og botox, velkommen til 2022 og plastic fantastic.

Bare kjør på du, har jo aldri slått feil å ta for mye botox.

74FA17CF-8075-40E5-8791-02D3023E857B.jpeg.b584e5e205f56af48337e82b43820a92.jpeg464A3C70-C6AF-4CEE-976A-8E6FA6B5097E.jpeg.8353c10c8ec0e332a6a6036c3467bcd8.jpeg

Så om du ønsker samme resultat er det nok best å ta mest mulig botox ja.

Jo mer, jo vakrere. Og viktig å starte som ung, slik at du kan oppnå samme resultat som skjønnhetene på bildene over ;) 

Fra spøk til alvor.

Bildene over burde være et lite tankekors. Når man bruker botox fast over lengre tid, vil det med tiden kreve at man stadig må injektere større dose for å opprettholde samme resultat, og på sikt, så ser man jo over hvordan resultatet kan bli ved for store injeksjoner over lengre tid.

Bedre med smilerynker rundt øynene enn å se ut som man går rundt med tidenes allergiske reaksjon sier nå jeg.

Synes botox trenden har gått altfor langt når unge mennesker i tidlig 20-årene ser seg nødt til å gjøre slike inngrep. Da er det noe alvorlig galt med verden, syns nå jeg.

Kvinnene over har tatt 10 talls plastsiske operasjoner, det kan ikke sammenlignes med å sett botox. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...