AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Synes den er lav hvis man skal gå utifra annet man ser på nettet. Jeg hadde disse nivåene siste målinger: Tok en blodprøve den 27.12- hcg var da på 1383 Tok en ny den 3.01- hcg var da på 7746. Hva tenker dere? Anonymkode: ae5a1...00a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Glemte å si at jeg er i uke 6 akkurat. Anonymkode: ae5a1...00a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Glemte å si at jeg er i uke 6 akkurat. Anonymkode: ae5a1...00a I 6. uke kan du se bort fra «regelen» om at hcg bør doble seg hver 48. time. Da kan det går både 72 timer og mer mellom hver dobling. Sånn sett virker økningen din fin. Nivåmessig tør jeg ikke uttale meg. Du ligger noe lavere enn jeg gjorde på samme tidspunkt, men jeg lå også i øvre del av det som var normalt. Noen produserer vel bare mindre hcg. Har inntrykket av at stigningen er viktigst så dette går forhåpentligvis bra! Anonymkode: f9a5f...57a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I 6. uke kan du se bort fra «regelen» om at hcg bør doble seg hver 48. time. Da kan det går både 72 timer og mer mellom hver dobling. Sånn sett virker økningen din fin. Nivåmessig tør jeg ikke uttale meg. Du ligger noe lavere enn jeg gjorde på samme tidspunkt, men jeg lå også i øvre del av det som var normalt. Noen produserer vel bare mindre hcg. Har inntrykket av at stigningen er viktigst så dette går forhåpentligvis bra! Anonymkode: f9a5f...57a Takk for svar. Jeg er i uke 6 idag. Siste måling er tatt uke 5+5. Litt dumt forklart av meg det der. Vi så en fosterpose og plommesekk også på ul, men ikke noe foster. Jeg er helt sikker på hvor langt jeg er på vei pga ivf. Anonymkode: ae5a1...00a
Vera Vinge Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Det er jo store forskjeller fra graviditet til graviditet. Jeg har målt på flere tidspunkt i totalt fem svangerskap og det var veldig store forskjeller. Med to av barna mine var det i følge lege «tvillinghøye» nivåer, mens med det ene barnet var det mye, mye lavere. Mener det var lavere på samme tidspunkt enn hvertfall den ene graviditeten som endte i MA.
Neutral90 Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Med så lave tall skal det likevel være tilnærmet dobling, selv om du er 5+5. Helst skulle hvg vært ca 3000 den 31.12, 6000 den 02.01 og ca 9000 ish den 03. Så, du er ikke langt unna. Det kan være det går, det kan være for lav stigning. Vent en uke og ta ny ultralyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå