Julie990 Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Vi har akkurat begynt å prøve på nr 2, og jeg har sett i flo appen at jeg nå har hatt tre mnd. med sykluser på 42 dager og eggløsning på dag 28. Det som gjør det enda rarere er at jeg ser at jeg har hatt symptomer på eggløsning dag 14 hver måned og igjen dag 28. I forrige måned ble jeg gravid, men det endte i kjemisk. Noen som har opplevd noe lignende? Er det mulig å ha to eggløsninger hver mnd? men kun en mulighet til å bli gravid på den siste?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Nei, det er generelt sett ikke mulig å ha eggløsning to ganger. som sannsynligvis har skjedd da et at kroppen har prøvd å løsne egg men ikke lykkes. Anonymkode: 8b055...17b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Hvordan påviser du eggløsning? Anonymkode: 2e017...d81
Julie990 Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2022 Har ikke tatt eggløsningstester eller lignende. Synes egentlig bare det er påfallende at jeg får veldig tydelig eggløsningssymptomer to ganger per mnd og med 14 dagers mellomrom. Mulig det bare er tilfeldig og at det er kroppen som prøver på eggløsning, og ikke lykkes. Synes det bare er rart at den da kommer hele 14 dager senere og med et 14 dagers intervall.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Julie990 skrev (1 minutt siden): Har ikke tatt eggløsningstester eller lignende. Synes egentlig bare det er påfallende at jeg får veldig tydelig eggløsningssymptomer to ganger per mnd og med 14 dagers mellomrom. Mulig det bare er tilfeldig og at det er kroppen som prøver på eggløsning, og ikke lykkes. Synes det bare er rart at den da kommer hele 14 dager senere og med et 14 dagers intervall. Om det var ekte eggløsning ville du fått mens etter 14 dager, ikke ny eggløsning Anonymkode: 8b055...17b 2
Laura80 Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Det går ikke an å ha to ulike eggløsninger dessverre. Men kroppen kan gjerne PRØVE å slippe egg men ikke klare det, så forsøker den senere i syklusen og klarer det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 Min syklus og ble lengre etter vaksine, men ikke som deg, pleide å ha 26, men nå er den 32 Anonymkode: d46c0...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå