AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Hei! Er det noen som har tips til en god sportsbh som gir mye støtte? Jeg har ikke veldig store pupper, men liker best de som er ordentlig stramme så jeg ikke jogger på meg hengepupper. Anonymkode: 351f6...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Shock Absorber Ulitmate Run! 🙌🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Enig med Shock Absorber, husker ikke modellene jeg har men begge er mine favoritter i skapet 👏🏻 Har også en fra Change som er ganske god, men folka der anbefaler deg jo så sykt små størrelser at det kanskje er mest derfor 😅 Jeg er 170 og 70 kg, de gav meg en XS rundt 😂 Anonymkode: 649c8...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 De er bare litt vanskelige å bli vant med for noen av oss 🙈😂 er sånn «bikinilås» øverst på ryggen, og den var et svare strev å få festet de første gangene. Etter noen gangers bruk lærte fingrene mine det, og så var det null problem 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg har prøvd Shock Absorber, men slet med de doble festene bak, utrolig tungvindt å få den av og på😅😑 Føler de er laget mest for de med store pupper. Anonymkode: 0afae...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 7. januar 2022 #6 Del Skrevet 7. januar 2022 Har hatt mye forskjellig, men aldri funnet noen som er bedre enn pierre robert fra dagligvarebutikken. Det perfekte kompromisset mellom støtte og comfort. At man jogger på seg hengepupper har jeg lite tro på, med mindre man jogger uten bh i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 7. januar 2022 #7 Del Skrevet 7. januar 2022 Liker best Casall sine. Shock absorber er bra, men for min del veldig knotete å feste på ryggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 Det der knotet på ryggen, det blir en fort vant til altså 😅 tenker ikke over det lengre, tok kanskje 5 ganger? Veldig god støtte! Pierre Robert sine har jeg også, men bruker ikke til jogging. Synes rett og slett ikke de støtter nok (selv om mine pupper er ganske små etter nesten 30 kg vektnedgang 😝 urettferdig at så mye forsvant der!) Anonymkode: e7960...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Del Skrevet 7. januar 2022 Dette lurer jeg også på! Har store pupper og er veldig bred over ryggen. De fleste bh’ene holder jo ikke puppene fra hverandre, noe som er et must! Nå jogger jeg i vanlig bh som jeg strammer max, med det resultat at jeg får gnagsår. Hadde kanskje vært best å sy selv, noen som har syveiledning/mønster? Anonymkode: 07ea2...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #10 Del Skrevet 7. januar 2022 ♥ skrev (49 minutter siden): Har hatt mye forskjellig, men aldri funnet noen som er bedre enn pierre robert fra dagligvarebutikken. Det perfekte kompromisset mellom støtte og comfort. At man jogger på seg hengepupper har jeg lite tro på, med mindre man jogger uten bh i det hele tatt. Turte ikke skrive det, for det virket så simpelt, men jeg er helt enig! De er superbra! 65-70E her (silikon), og bruker str M i Pierre Robert. -har løpt i årevis med dem! Anonymkode: f65f5...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 7. januar 2022 #11 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Turte ikke skrive det, for det virket så simpelt, men jeg er helt enig! De er superbra! 65-70E her (silikon), og bruker str M i Pierre Robert. -har løpt i årevis med dem! Anonymkode: f65f5...a70 Blir jo aldri slitt heller! Mine eldste er godt over 10 år, blasse i fargen etter hvert men funker fremdeles akkurat like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #12 Del Skrevet 7. januar 2022 ♥ skrev (3 timer siden): Har hatt mye forskjellig, men aldri funnet noen som er bedre enn pierre robert fra dagligvarebutikken. Det perfekte kompromisset mellom støtte og comfort. At man jogger på seg hengepupper har jeg lite tro på, med mindre man jogger uten bh i det hele tatt. Samme her, bruker alltid Pierre Robert når jeg skal løpe. Synes de er bedre enn Casall sine til det (bedre stretch, støtter bedre). Prøve en modell fra Shock Absorber som føltes som den ville være veldig god til løping, men takler ikke dobbel festemekanisme på ryggen. Tenker også de er mest laget for folk med svære pupper, og det har jeg ikke (heldigvis). Anonymkode: 0afae...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #13 Del Skrevet 7. januar 2022 Shock absorber 🤩 blir vant til doble hekter. Tror jeg har 5 stk, fra 60FF til 75H. Anonymkode: 1f87e...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 7. januar 2022 #14 Del Skrevet 7. januar 2022 Har prøvd flere men havner alltid tilbake til Pierre Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #15 Del Skrevet 7. januar 2022 Men jeg skjønner ikke. Lukker dere ikke låsen foran før dere snur BHen rundt? Eller misforstår jeg nå 😅 Har en 2XU BH som har to separate låser på ryggen, der gjør jeg det samme. Har noen Pierre Robert som er komfortable, men holder ikke en E-pupp litt på plass en gang under løping 😬 Anonymkode: 649c8...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #16 Del Skrevet 7. januar 2022 ♥ skrev (10 minutter siden): Blir jo aldri slitt heller! Mine eldste er godt over 10 år, blasse i fargen etter hvert men funker fremdeles akkurat like bra. Herregud, samme her! 🙈😂 min eldste er fra 2011! Det spuller jo ingen rolle om de er blasse, ingen ser jo under treningsklærne Anonymkode: f65f5...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 7. januar 2022 #17 Del Skrevet 7. januar 2022 Shock absorber er best. Men det er jo blitt klin umulig å kjøpe i fysisk butikk, og jeg gidder ikke bestille ørten som jeg må sende tilbake….. 😾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 7. januar 2022 #18 Del Skrevet 7. januar 2022 Har alltid sverget til Pierre Robert uansett hva slags trening det er snakk om. Men så har jeg ikke så mye å holde på plass, bruker vanligvis 65D i vanlige bher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #19 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men jeg skjønner ikke. Lukker dere ikke låsen foran før dere snur BHen rundt? Eller misforstår jeg nå 😅 Har en 2XU BH som har to separate låser på ryggen, der gjør jeg det samme. Har noen Pierre Robert som er komfortable, men holder ikke en E-pupp litt på plass en gang under løping 😬 Anonymkode: 649c8...a55 Nei, det går ikke, får da får man ikke armene inn dit de skal. Den sitter jo tight og øverste festelås er (for) langt oppe. Jeg har også en gammel 2XU-bh, den kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 0afae...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå