Gjest kua Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Har fått meg mp3 spiller Men hvordan er det egentlig slik nedlasting funker. Må man betale pr.låt eller? Kan man kopiere cd'er over på mp3 spilleren? Hilsen amatøren
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Har fått meg mp3 spiller Men hvordan er det egentlig slik nedlasting funker. Må man betale pr.låt eller? Kan man kopiere cd'er over på mp3 spilleren? Hilsen amatøren ← Om du er snill og grei så kan du betale pr nedlasting. Tror bl.a. cdon har en slik ordning. Eller du kan gjøre som de fleste av Norges befolkning og laste ned et fildelingsprogram som f.eks. Edonkey, Limewire, Bearshare, DC++ osv. (Hold deg unna Kazaa). Cd'r skal vel kunne konverteres over til mp3 med mindre cd'en har kopisperre.
Cronos Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Et enkelt søk på "laste musikk" ga meg disse treffene.
Gjest oliver Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Om du er snill og grei så kan du betale pr nedlasting. Tror bl.a. cdon har en slik ordning. Eller du kan gjøre som de fleste av Norges befolkning og laste ned et fildelingsprogram som f.eks. Edonkey, Limewire, Bearshare, DC++ osv. (Hold deg unna Kazaa). Cd'r skal vel kunne konverteres over til mp3 med mindre cd'en har kopisperre. ← Er det ikke lett å få virus på fildelingprogram?
Cronos Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Ikke hvis du KUN laster ned .mp3, .ogg, .avi, .mpg, .rar, og . jpg. Bare slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 På iTunes Music Store kan man også laste ned sanger. Koster 8,- pr. sang eller 80,- pr album.
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Etter tips her på kg laster jeg nå ned lovlig fra www.allofmp3.com, har betalt 3 $ for 15 sanger nå, dvs cirka kr 1,30 per låt. Et album koster svært sjelden over 2 $, dvs 13 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå