AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Jeg har i en periode nå prøvd å hjelpe en venninne jeg ikke hatt kontakt på mange år.. nå har hun en liten baby uten hjelp av far og hun har begynt å gjøre mye dumme ting som bruke stoff og medisinerog ser ikke selv hvordan babyen ikke har det bra. Hun er innlagt og baby syk på sykehuset (vet ikke mer enn veldig syk. Kan være omsorgssvikt). Baby er nå tatt over av BV 8g hun får kun samvær noen ganger i uken en time om gangen. Nå har hun vist meg meldinger hun har sendt til BV der hun kontakter de flere ganger og truer de om noen skal komme etter dem. Og kaller de mye stygt som ond og bitch. Jeg sa at nå måtte hun skjerpe seg ellers så mister hun meg også. Og hun begynte å klikke på meg og skrive tusen meldinger. Synes dette er så ubehagelig. Snakka med annen venninne av hun som prøvde hjelpe og men nå gitt opp.. Kan hun ikke risikere fengsel for å true ansatte på denne måten? Anonymkode: 199e0...628
Troyamin Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan hun ikke risikere fengsel for å true ansatte på denne måten? Anonymkode: 199e0...628 Hun risikerer å bli anmeldt. I verste tilfelle fengslet. 25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 2 minutter siden, Troyamin said: Hun risikerer å bli anmeldt. I verste tilfelle fengslet. Så idiotisk Anonymkode: 199e0...628
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så idiotisk Anonymkode: 199e0...628 Idiotisk? Hun er åpenbart helt desperat, de har jo tatt barnet hennes. I desperasjon gjør man mye dumt dessverre. Rart du som voksen ikke evner å reflektere såpass rundt dette. Anonymkode: ac6c9...ffa 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 5. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Idiotisk? Hun er åpenbart helt desperat, de har jo tatt barnet hennes. I desperasjon gjør man mye dumt dessverre. Rart du som voksen ikke evner å reflektere såpass rundt dette. Anonymkode: ac6c9...ffa Det er barn nr 4 som blir tatt fra hun. Og hun vil ikke slutte å ruse seg. Er det ikke dumt? Anonymkode: 199e0...628 51
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Slik du beskriver det høres det jo ut som det er en god dose psykiatri innblandet. Hvis hun er innlagt og dårlig kan du jo holde god avstand nå og heller oppta kontakten når hun blir bedre. Anonymkode: 70ea1...692 5
Gjest laPistola Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er barn nr 4 som blir tatt fra hun. Og hun vil ikke slutte å ruse seg. Er det ikke dumt? Anonymkode: 199e0...628 Nei. Hun er syk. Rart at det plutselig dukket opp flere barn, trodde dere var ganske unge ut ifra hi. Hun kan bli anmeldt ja, men hun er innlagt og syk og desperat.. ? Hva er strafferammen for friske personer for og kalle noen ond og bitch?
Hareena Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Vold, trusler, skadeverk eller annen rettsstridig adferd mot offentlig tjenesteperson er hjemlet i straffelovens §155 og kan gi bøter og fengsel inntil 3 år. https://lovdata.no/lov/2005-05-20-28/§155 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Idiotisk? Hun er åpenbart helt desperat, de har jo tatt barnet hennes. I desperasjon gjør man mye dumt dessverre. Rart du som voksen ikke evner å reflektere såpass rundt dette. Anonymkode: ac6c9...ffa Nåja. Det er en sannhet med store modifikasjoner. De fleste skjønner nok at det å sende personlige angrepsmeldinger til offentlig etat ikke er smart, selv om de er veldig desperate. Anonymkode: 2f927...3d4 28
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 Har aldri opplevd at politiet faktisk prioriterer trusler mot barnevernsansatte, så den biten går nok fint. Ut over det høres det jo ut som denne damen har mye strev. Anonymkode: 921c7...cb4 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er barn nr 4 som blir tatt fra hun. Og hun vil ikke slutte å ruse seg. Er det ikke dumt? Anonymkode: 199e0...628 Spennende at du kommer med nye opplysninger nå men det endrer ikke på det jeg skrev. Fint om du ikke siterer meg mer hvis du ikke skal svare på det jeg skriver 🙂 Anonymkode: ac6c9...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nåja. Det er en sannhet med store modifikasjoner. De fleste skjønner nok at det å sende personlige angrepsmeldinger til offentlig etat ikke er smart, selv om de er veldig desperate. Anonymkode: 2f927...3d4 Fint om du kan utdype på hvilken måte «Hun er åpenbar desperat» er en sannhet med modifikasjoner. Anonymkode: ac6c9...ffa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har i en periode nå prøvd å hjelpe en venninne jeg ikke hatt kontakt på mange år.. nå har hun en liten baby uten hjelp av far og hun har begynt å gjøre mye dumme ting som bruke stoff og medisinerog ser ikke selv hvordan babyen ikke har det bra. Hun er innlagt og baby syk på sykehuset (vet ikke mer enn veldig syk. Kan være omsorgssvikt). Baby er nå tatt over av BV 8g hun får kun samvær noen ganger i uken en time om gangen. Nå har hun vist meg meldinger hun har sendt til BV der hun kontakter de flere ganger og truer de om noen skal komme etter dem. Og kaller de mye stygt som ond og bitch. Jeg sa at nå måtte hun skjerpe seg ellers så mister hun meg også. Og hun begynte å klikke på meg og skrive tusen meldinger. Synes dette er så ubehagelig. Snakka med annen venninne av hun som prøvde hjelpe og men nå gitt opp.. Kan hun ikke risikere fengsel for å true ansatte på denne måten? Anonymkode: 199e0...628 Hun kan hvertfall glemme å få barnet tilbake når hun stadig serverer nye bevis for at hun ikke kan oppføre seg. Ris til egen bak. Anonymkode: 7102c...27a 12
Troyamin Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så idiotisk Anonymkode: 199e0...628 Begrunn svaret ditt, er du grei.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fint om du kan utdype på hvilken måte «Hun er åpenbar desperat» er en sannhet med modifikasjoner. Anonymkode: ac6c9...ffa Du må jobbe litt med leseforståelsen din hvis du tror at det var den delen av innlegget ditt jeg refererte til. Anonymkode: 2f927...3d4 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 1 minutt siden, Troyamin said: Begrunn svaret ditt, er du grei. Hun er ikke dum.. hun er egentlig smart og har en sak pågående om andre barn der hun prøver å få de tilbake. Det er idiotisk å begynne å angripe folk med engang hun ikke får sin vilje. Som hun har gjort før. Mannen forlot henne pga hun var for agressiv mot ha en og blant annet slo han. Med engang folk ikke er enig med hun blir det krig. Å angripe saksbehandler og ringe dem opp midt på natten og si at noen skal komme etter de slik de får smake på sin egen medisin er helt unødvendig. De gjør en jobb og vært utrolig greie med henne og strekker seg langt men grensen er nådd. Nå er jeg ikke enig med hun og blir angrepet. Hun sier til BV om de ikke gir det hun. Ønsker tar hun livet av seg . Anonymkode: 199e0...628 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #17 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jobbe litt med leseforståelsen din hvis du tror at det var den delen av innlegget ditt jeg refererte til. Anonymkode: 2f927...3d4 Eventuelt må du jobbe litt med formidlingsevnen din, det er avsenders ansvar å bli forstått. Du var åpenbart upresis i ditt første innlegg og i dette innlegget avslører du at du egentlig ikke er opptatt av å få frem poenget ditt. Klassisk kg-hurpe 😅 Anonymkode: ac6c9...ffa 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #18 Skrevet 5. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eventuelt må du jobbe litt med formidlingsevnen din, det er avsenders ansvar å bli forstått. Du var åpenbart upresis i ditt første innlegg og i dette innlegget avslører du at du egentlig ikke er opptatt av å få frem poenget ditt. Klassisk kg-hurpe 😅 Anonymkode: ac6c9...ffa Jaja la oss nå være greie med hverandre... Og holde oss til tema Anonymkode: 199e0...628 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Skrevet 5. januar 2022 Det er selvfølgelig aldri greit å skrive sånt til folk. Samtidig må jo barnevernet ha forståelse for at å bli fratatt et barn, uansett situasjon, er et stort traume. Og at man kan oppføre seg på en desperat måte i en slik livskrise. Anonymkode: 47062...740 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #20 Skrevet 5. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er selvfølgelig aldri greit å skrive sånt til folk. Samtidig må jo barnevernet ha forståelse for at å bli fratatt et barn, uansett situasjon, er et stort traume. Og at man kan oppføre seg på en desperat måte i en slik livskrise. Anonymkode: 47062...740 Selvpåført traume. Hadde ikke hun ruset seg både hjemme og på sykehuset hadde hun sluppet alt dette her. Det er babyen som må få ha det bra Anonymkode: 199e0...628 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå