AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Husker du? Anonymkode: 4c435...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 12 dpo, men testet ikke tidligere den syklusen. Hadde kanskje fått positiv test en dag eller to tidligere om jeg hadde testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 9 dpo med tidlig billigstrimmel, 12 dpo med cb digital 😊 Anonymkode: c7c76...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 Testet først 12 dpo, den var blendahvit, ikke engang antydning til strek. 13 dpo gadd jeg ikke å teste, siden jeg «visste» den var negativ. 14 dpo var den tydelig positiv. Skriver dette fordi en test før ventet mens kan være negativ, men man kan likevel være gravid (skjønner at folk vet dette allerede, men kan være en trøst om man blir skuffet ved å teste for tidlig). Anonymkode: 14076...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 12 DPO fikk jeg første antydning til strek. Hadde testet siden 9 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 Fikk veeeldig svak 8 DPO ettermiddag på en vanlig strimmel. Ble tatt bare for gøy. Anonymkode: e24f1...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå