Gå til innhold

Hvorfor liker alle damer i 20-åra bare drittsekker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor?? Jeg skjønner ikke hvorfor damer sier noe annet heller? Er det sosiale regler som gjelder når damer sier at de liker vanlige snille menn med høyde, god utdannelse og jobb? Hvorfor ikke bare innrømme at dere heller foretrekker utro, sexavhengige sjarmører som går på rundgang hos damene og puler en ny dame hver uke?

Anonymkode: 0d827...9b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør ikke det. Du fantaserer, men whatever gets you off bruh 

Anonymkode: 802b5...d77

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer av samme grunn som at alle fra Oslo snakker flytende italiensk.

Anonymkode: b3503...fe8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?? Jeg skjønner ikke hvorfor damer sier noe annet heller? Er det sosiale regler som gjelder når damer sier at de liker vanlige snille menn med høyde, god utdannelse og jobb? Hvorfor ikke bare innrømme at dere heller foretrekker utro, sexavhengige sjarmører som går på rundgang hos damene og puler en ny dame hver uke?

Fordi de er de tøffeste ( altså dummeste og komiske ) i gjengen da. Spør 30 år unge damer hva de nå syns nå, og du vil få et helt annet svar.

Drittsekkene som var kule og morsomme når man var 20 er nå bare stagnerte tapere som få vil ha 🤷‍♀️ så ikke bekymre deg. Det tar bare 3 - 7 år før damene skjønner at de vil ha deg eller din "type" i steden for 😃

Anonymkode: c579e...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke «alle». Du er!!

Anonymkode: e0a35...56e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi i tidlig 20 årene vil de aller fleste ha fart og spenning, og er ikke klare for å slå seg til ro enda. De er ikke interessert i å være husmor fra de er 18.

Anonymkode: 8bd39...006

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet (endret)

De "snille" mennene er ikke alltid så snille og de "slemme" mennene er ikke alltid så slemme. 

Endret av Trøst
AnonymBruker
Skrevet

Damer liker sjarm, selvsikkerhet, avslapphet og en som er trygg i seg selv, morsom, åpen, en som er lett å bli kjent med og prate med og god i senga - deal with it!!!! 

At noen menn med disse egenskapene er drittsekker er mye mer sjeldent enn at noen menn med disse egenskapene er bra menn. 

Du er bare sjalu så istedet for å lure på hvorfor damer "bare faller for drittsekker" så jobb heller for å få de egenskapene vi tiltrekkes! Og nei det er ikke å være drittsekk 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor innrømme noe som ikke er sant? Hvor er det du har det fra at alle kvinner bare liker drittsekker?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er gøy å være med drittsekkene. En slik mann starter ikke som drittsekk, men som en mann som er gøy å være med. Selv om en kvinne begynner å se at en mann er en drittsekk, så har de en power fantasy om å forandre mannen.
Problemet til "snille menn" er ikke at de snill eller for snill. De er rett og slett for kjedelige. Ikke nok med det, men disse mannfolka kan fort vise seg å være drittsekker de og. De har bare ikke hatt muligheten til å få frem den siden ved seg selv siden de er så kjedelige at ingen damer har klart å komme til det punktet.
Er du en snill mann som aldri får napp, så er løsningen ganske enkel. Uheldigvis betyr det at du må i en periode drite deg ut foran en haug med damer.
Når du prater med kvinner skal du si alt du kan si og vil vi. Ikke hva du tror de vil høre. Du skal si alle disse tingene bestemt og selvsikkert. Som sagt vil jo dette gå til helvete i en periode helt til du skjønner hva som går eller ikke går.
Det er uansett mer positivt at du er en merkelig mann som sier mye rart, enn at du er kjedelig.

Anonymkode: e457b...750

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (12 minutter siden):

Hvorfor innrømme noe som ikke er sant? Hvor er det du har det fra at alle kvinner bare liker drittsekker?

Fra de teite incel forumene og MRA sidene og idioter på reddit som digger Jordan Peterson 

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor liker alle menn i 20-åra dumme babes med store pupper? 

.. Samme type generalisering

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid datet selverklærte snille menn. Guess what, de har vært utro og mishandlet meg alle sammen. Tror jeg går for selverklært badboy neste gang, kanskje det er omvendt?

Anonymkode: eeba4...638

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Disney påvirkning fra ung alder. Prinsessen gifter seg med stallgutten, Robin Hood får Marion og de snille vinner tilslutt og slike historier.

Slik er det ikke i den virkelige verden. Det er nok mange unge gutter som ser dette som barn og tror at hvis jeg er snill og god så vil hun se det å like meg. Så oppdager hun at drømmedama reiser hjem med assholes etter festen. Brutal oppvåkning. Nå skal det sies at gutta veit hvem som er assholes og ikke i mange tilfeller. De kjenner dem fra innsiden av guttegruppa. Jenter ser ikke denne siden.

Men for unge gutter blir det en sannhet. De frempå, eplekjekke og mindre trivelige "puler" alle damene. Og det er dem damer foretrekker. EXIT serien, diverse reality show viser hvem som puler mest. (For menn så er "pule mest" nærmest blitt en standard for hvor vellykket/vinner man er) Og da ender de opp som desillusjonerte. Men forstår at skal man ha sjangs er det bare å bygge kropp, tjene mye penger og bli berømt/beryktet. Det er de damene vil ha.

Si sier damer at det er ikke slik. Men deres erfaring viser at det er nettopp slik virkeligheten er.

Så har vi diskusjonen gående.

Anonymkode: c176f...e24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare vente til du blir eldre da 🙂. Det måtte jeg, og veldig mange gutter / menn i min omgangskrets. Det er ikke alle som når opp som unge.

Om det er fordi damer endrer smak når de er 30+, eller fordi matematikken tilsier at de må senke kravene med alderen er en annen sak. Det er nok litt av begge deler. Men det er nok litt sånn at de unge damene velger seg ut menn som er en del eldre heller enn å senke krav. Da blir det mange unge menn til overs

Anonymkode: 9180c...6f5

AnonymBruker
Skrevet

Eller gjør som jeg gjorde; finn en av de "snille" gørrkjedelige jentene, som bygger deg opp til å bli den drittsekken du egentlig vil være. 

Anonymkode: 50dbc...22b

Skrevet

Det du må spørre deg selv om er hvorfor du legger merke til akkurat disse damene (noen har dårlig erfaring med menn fra egen oppvekst og velger menn som ligner, det er langt fra alle). 

Og hvorfor kan menn være ulike, noen er "snille" mens andre er "bad boys" (og ingen har selvfølgelig både gode og dårlige sider), men alle kvinner er like og vil det samme? 

Kanskje det er du som må slutte å gå etter "bad girls"??

• Liker 1
Skrevet

Alle menn mener selv de er snille men at det er mange andre menn der ute som er drittsekker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle er jo selvsagt en betydelig overdrivelse, men tendensen er at unge kvinner tiltrekkes seksuelt av menn det vil være en katastrofe å ende opp med få barn med. Det gamle våset om at kvinner innstinktivt søker etter menn som kan beskytte dem er i det store og hele feil før kvinner begynner å nærme seg 30 og hodet begynner å ta styring over underlivet. Å involvere seg med folk med redusert emosjonell kapasitet og et stort antall partnere bak seg er risikosport.

Anonymkode: 2f09e...e00

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi det er gøy å være med drittsekkene. En slik mann starter ikke som drittsekk, men som en mann som er gøy å være med. Selv om en kvinne begynner å se at en mann er en drittsekk, så har de en power fantasy om å forandre mannen.
Problemet til "snille menn" er ikke at de snill eller for snill. De er rett og slett for kjedelige. Ikke nok med det, men disse mannfolka kan fort vise seg å være drittsekker de og. De har bare ikke hatt muligheten til å få frem den siden ved seg selv siden de er så kjedelige at ingen damer har klart å komme til det punktet.
Er du en snill mann som aldri får napp, så er løsningen ganske enkel. Uheldigvis betyr det at du må i en periode drite deg ut foran en haug med damer.
Når du prater med kvinner skal du si alt du kan si og vil vi. Ikke hva du tror de vil høre. Du skal si alle disse tingene bestemt og selvsikkert. Som sagt vil jo dette gå til helvete i en periode helt til du skjønner hva som går eller ikke går.
Det er uansett mer positivt at du er en merkelig mann som sier mye rart, enn at du er kjedelig.

Anonymkode: e457b...750

"Snill" og snill er to forskjellige ting.

Uansett bør de bli den beste versonen av seg selv.  Å si det en mener bør en gjøre, men det forhindrer jo ikke at en er kjedelig. Noe en ofte vil være om en er snill.

Går en de fleste menn etter er de vel kjedelige kanskje?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disney påvirkning fra ung alder. Prinsessen gifter seg med stallgutten, Robin Hood får Marion og de snille vinner tilslutt og slike historier.

Slik er det ikke i den virkelige verden. Det er nok mange unge gutter som ser dette som barn og tror at hvis jeg er snill og god så vil hun se det å like meg. Så oppdager hun at drømmedama reiser hjem med assholes etter festen. Brutal oppvåkning. Nå skal det sies at gutta veit hvem som er assholes og ikke i mange tilfeller. De kjenner dem fra innsiden av guttegruppa. Jenter ser ikke denne siden.

Men for unge gutter blir det en sannhet. De frempå, eplekjekke og mindre trivelige "puler" alle damene. Og det er dem damer foretrekker. EXIT serien, diverse reality show viser hvem som puler mest. (For menn så er "pule mest" nærmest blitt en standard for hvor vellykket/vinner man er) Og da ender de opp som desillusjonerte. Men forstår at skal man ha sjangs er det bare å bygge kropp, tjene mye penger og bli berømt/beryktet. Det er de damene vil ha.

Si sier damer at det er ikke slik. Men deres erfaring viser at det er nettopp slik virkeligheten er.

Så har vi diskusjonen gående.

Anonymkode: c176f...e24

Da er jo økonomi og helse på plass berømt og beryktet har kanskje med sosialt og kulturelt å gjøre.

Endret av Flintis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...