AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Feks i en butikk eller andre «logiske» plasser å oppsøke? Gjør du det kun for å se henne?☺️ Hvis du ikke gjør det, hvorfor ikke?☺️ Anonymkode: 5126a...f46
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Stalker alarm! Anonymkode: b4a31...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stalker alarm! Anonymkode: b4a31...eb4 Syns du? På hvilken måte? Anonymkode: 5126a...f46
Doktor Dyregod Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Så klart. Da må det jo handles da. Vet ikke hva, men handles må det😂😂
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stalker alarm! Anonymkode: b4a31...eb4 Kun hvis man går der flere dager i uken for å stå og luske i ett hjørne og stirre? Altså, når man er forelsket så er det jo ganske vanlig å ta kontakt, se etter muligheter til å treffe den man er forelsket i? Dersom man fortsetter å oppsøke personen etter man har blitt avvist da kan vi heller begynne å snakke om stalker alarm.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Kun hvis man går der flere dager i uken for å stå og luske i ett hjørne og stirre? Altså, når man er forelsket så er det jo ganske vanlig å ta kontakt, se etter muligheter til å treffe den man er forelsket i? Dersom man fortsetter å oppsøke personen etter man har blitt avvist da kan vi heller begynne å snakke om stalker alarm. Er jo bare hyggelig med besøk på jobb da 😃 Og hvertfall når noe er på gang 😉 Enig med det siste du skrev ja, da kan vi stalker-alarm 😬 ts Anonymkode: 5126a...f46
SoWhat? Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 Hadde en jeg data dukket opp på jobben min, så hadde jeg blitt forbanna. Sånt markeringsbehov liker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 Da hadde det blitt full oppstandelse på kontoret. Ingen utenforstående kommer innom kontoret. Anonymkode: b945d...4ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Aldri i livet 😅 Anonymkode: 8bc46...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå