AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg trakk de fleste tennene mine i 2017, men skal få nye om et års tid. Men jeg er veldig glad i epler, og epler er litt for harde for meg og spise. Men jeg hadde ei vennine her forleden som lagde eplekake, og for en rar grunn så var eplene en del mykere en de bruker å være når de kommer fra kjøleskapet.. Og lurer på hvordan hun har fått dem mykere, men vil ikke spørre henne nå siden det er natt. Tips? mvh Mann 30 Anonymkode: 9711f...ebd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Melne epler? De lysegule med grønnskjær pleier å være veldig myke Anonymkode: ad5b9...fea
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Google etter eplemos baby. Ikke heng deg så mye opp i at det er til baby. Eventuelt kan du bake epler i ovnen. Men det er noe du må prøve deg frem med i så fall, det er bare noen få epler det går bra med. Anonymkode: e986a...a43 1
Crazydoglady Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Varmebehandling gjør de jo gjerne myke. Mos er jo og en mulighet
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Jeg koker epler til baby med lite tenner. De blir mye søtere da, men gode og bløte. Jeg syns faktisk de smaker bedre enn vanloge epler 🤙🏼 Anonymkode: c3b16...f85 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Melne epler? De lysegule med grønnskjær pleier å være veldig myke Anonymkode: ad5b9...fea Ikke myke nokk til å tygges uten tenner😊 Anonymkode: c3b16...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå