AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Som mann som er så godt som skallet, og ikke har noe skjeggvekst for å kompensere for det, er det fristende å gjøre noe med det. Samme hva det koster. Jeg har egentlig ikke råd, men det tærer på selvfølelsen og selvbildet. Jeg føler meg ikke som en mann, med hodet som ser ut som et blankt og glatt egg. Det er i alle fall det det blir om jeg slutter å tviholde på håret. Skjeggveksten min er en katastrofe, og jeg er sikker på at mange middelaldrende kvinner har mer hårvekst i ansiktet enn meg. Jeg er godt oppe i 30-åra så jeg vet at det ikke plutselig kommer til å blomstre. Jeg vil ikke ha ordentlig fullskjegg uansett, men bare ha muligheten til det. Se at det vokser noen dager etter barbering, liksom. Føle meg som en mann. I dag har jeg kun noe som kan ligne på normal skjeggvekst på haken. På kinnene er det bare et og annet strå som stikker ut, barten er pistrete og nesten ikke synlig, det samme med "kotelettene" som vokser nærmeste ørene. Tapet av hår på hodet er verre å takle, men det blir enda verre når det ikke er skjegg som redder litt av manndommen. Jeg har flere hundretusen på sparekonto, men har til gode å få kjøpt bolig så fornuften i meg sier at det er galskap å prioritere hår/skjegg. Hva tenker dere? Råd/tips? Anonymkode: dfacb...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Er jo på tide at vi menn også kan fikse på utseende. De fleste kvinner gjør jo det både i form av operasjoner og sminke. Du må jo selv vurdere om de vil bruke sparepenger på det. Anonymkode: 23b73...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 Hvis du har flere hundre tusen på sparekonto og det vil koste deg 100' å fkse dette, så hvorfor ikke. 100' mer i lån i banken når du kjøper bolig vil ikke gjøe så mye fra eller til. Anonymkode: 9dcb9...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 ...på lånet ditt, mente jeg. nedbetalingsmessig Anonymkode: 9dcb9...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som mann som er så godt som skallet, og ikke har noe skjeggvekst for å kompensere for det, er det fristende å gjøre noe med det. Samme hva det koster. Jeg har egentlig ikke råd, men det tærer på selvfølelsen og selvbildet. Jeg føler meg ikke som en mann, med hodet som ser ut som et blankt og glatt egg. Det er i alle fall det det blir om jeg slutter å tviholde på håret. Skjeggveksten min er en katastrofe, og jeg er sikker på at mange middelaldrende kvinner har mer hårvekst i ansiktet enn meg. Jeg er godt oppe i 30-åra så jeg vet at det ikke plutselig kommer til å blomstre. Jeg vil ikke ha ordentlig fullskjegg uansett, men bare ha muligheten til det. Se at det vokser noen dager etter barbering, liksom. Føle meg som en mann. I dag har jeg kun noe som kan ligne på normal skjeggvekst på haken. På kinnene er det bare et og annet strå som stikker ut, barten er pistrete og nesten ikke synlig, det samme med "kotelettene" som vokser nærmeste ørene. Tapet av hår på hodet er verre å takle, men det blir enda verre når det ikke er skjegg som redder litt av manndommen. Jeg har flere hundretusen på sparekonto, men har til gode å få kjøpt bolig så fornuften i meg sier at det er galskap å prioritere hår/skjegg. Hva tenker dere? Råd/tips? Anonymkode: dfacb...d5e Klipp deg kort,barber..vipps 100.000 spart:))Du..,det er bare hår. Anonymkode: 4421d...350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 Hår/skjeggtransplantasjon ser aldri naturlig ut. Lite hår og skjegg derimot er fint hvis det som er der er barbert kort. Anonymkode: 334e1...626 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Del Skrevet 5. januar 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Klipp deg kort,barber..vipps 100.000 spart:))Du..,det er bare hår. Anonymkode: 4421d...350 Du anbefaler en som ikke har hår på hodet å barbere seg? Det er bare hår? Spøker du nå? Det er nettopp det som er greia, for TS er det IKKE hår. Anonymkode: f07bd...7fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 5. januar 2022 #8 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg synes menn som barberer hodet sitt er sexy jeg. Jeg ville aldri brukt 100 000 på dette. Du har langt flere egenskaper som gjør deg til mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Del Skrevet 5. januar 2022 Får du bruker 100k på slikt, prøv minoxidil lokalt på ansiktet. Du bruker minoxidil, flytende eller skum, 2 ganger om dagen. Microneedling kan også fungere på toppen av dette. Søk om "minoxidil beards"...har en kompis som var i begynnelsen av 30-åra, og alltid hadde skjeggvekst til en 16-åring. Han prøvde dette i 1 år, og fikk voldsomme resultater. Mistet heller ikke mye når han stoppet. Anonymkode: a1d5a...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som mann som er så godt som skallet, og ikke har noe skjeggvekst for å kompensere for det, er det fristende å gjøre noe med det. Samme hva det koster. Jeg har egentlig ikke råd, men det tærer på selvfølelsen og selvbildet. Jeg føler meg ikke som en mann, med hodet som ser ut som et blankt og glatt egg. Det er i alle fall det det blir om jeg slutter å tviholde på håret. Skjeggveksten min er en katastrofe, og jeg er sikker på at mange middelaldrende kvinner har mer hårvekst i ansiktet enn meg. Jeg er godt oppe i 30-åra så jeg vet at det ikke plutselig kommer til å blomstre. Jeg vil ikke ha ordentlig fullskjegg uansett, men bare ha muligheten til det. Se at det vokser noen dager etter barbering, liksom. Føle meg som en mann. I dag har jeg kun noe som kan ligne på normal skjeggvekst på haken. På kinnene er det bare et og annet strå som stikker ut, barten er pistrete og nesten ikke synlig, det samme med "kotelettene" som vokser nærmeste ørene. Tapet av hår på hodet er verre å takle, men det blir enda verre når det ikke er skjegg som redder litt av manndommen. Jeg har flere hundretusen på sparekonto, men har til gode å få kjøpt bolig så fornuften i meg sier at det er galskap å prioritere hår/skjegg. Hva tenker dere? Råd/tips? Anonymkode: dfacb...d5e Jeg ville heller lest om Anthony William medical medium. Da får du håret tilbake på en naturlig måte. Kjenner en mann som fikk håret og hårfargen tilbake da han var 50. Han fikk mye energi ved å spise rett og ble veldig ungdommelig. Anonymkode: 816f5...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Del Skrevet 5. januar 2022 Og når det kommer til HT, så ville jeg undersøkt med de beste kirurgene i f.eks Tyrkia, Spania, Belgia. Alle har topp notch kirurger / klinikker - men du må nok belage deg på å bruke rundt 150k, minimum, på første transplantasjon. Tyrkia flyter over med billige klinikker, men du får det du betaler for...når det kommer til HT, så betaler du for gode resultater, dvs. at du ikke taper for mye av håret som blir transplantert, samt naturlig look. For å få et resultat som ser veldig bra ut, så kreves det svært erfarne og nøyaktige kirurger. Disse passer på at hår ikke blir for rett, at du ikke får mye klumping av hår, m.m. Anonymkode: a1d5a...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chagall Skrevet 5. januar 2022 #12 Del Skrevet 5. januar 2022 Gjør det om du har råd. For en mann under 55 år miste håret er livsknusende. Hvorfor vet jeg ikke. Men dere med lav selvtillit får jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #13 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klipp deg kort,barber..vipps 100.000 spart:))Du..,det er bare hår. Anonymkode: 4421d...350 Sier du ja som sikkert har hår 🙄 Anonymkode: ebb52...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Del Skrevet 5. januar 2022 Fra en som har brukt mye penger på å forsøke å fikse komplekser.. ikke verdt det. Resultatet blir aldri det du forestiller deg og det er rett og slett flaut hvor mye penger jeg har brukt på å fikse noe som ikke egentlig handler om utseende. For min del ble det også slik at når en feil var rettet opp i, oppdaget jeg en ny. Hva med å jobbe med å bygge opp selvfølelsen og selvbilde først og deretter vurdere det på nytt? Det er mye penger det er snakk om og vanskelig å skjule et evt dårlig resultat. Anonymkode: feffd...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå