AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg sluttet på mine ppiller den 28.12.21, begynnte å blø den 31.12.21 og blødningen varte til igår den 3.01.22. Pillene er av typen cerazette. Er det normalt å begynne å blø så tidlig etter pilleslutt? Tror dere jeg kan regne dette som første syklus? og at det er mulig å bli gravid denne måneden? Hvor fort ble dere gravide etter pilleslutt, og hvor lang tid tok det før dere begynte å blø etter pilleslutt? Anonymkode: f536a...086
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Nei, jeg ville ikke regnet det som første syklus. En slik blødning rett etter pilleslutt er fullstendig normalt uten at det er mensen i det hele tatt Anonymkode: d9599...baa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Men ja, du kan naturligvis bli gravid etter denne mnd. Mensen er et resultat av en eggløsning som ikke endte i graviditet, ergo du har eggløsning før mens. Anonymkode: d9599...baa
Daisy'sDuckling Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer🙊 Sluttet på pillen i midten av august og fikk en såkalt bortfallsblødning etter noen dager, som også varte i 3 dager ca. Testet etter eggløsning den syklusen, men testene ble aldri helt positive. Jeg reknet det likevel som PP1, for har lest om andre som aldri får tilbake mensen etter pilleslutt. Fikk «skikkelig» mensen igjen i midten av september, og ble gravid på denne syklusen. Da ble eggløsningstestene veldig positive. Så når jeg tenker i etterkant så vet jeg ikke om jeg hadde eggløsning første måneden etter pilleslutt🤔 Men tror det varierer litt fra kvinne til kvinne dette her, så ville absolutt lagt inn aksjer i tilfelle om jeg var deg🤗 Masse lykke til💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå