Gå til innhold

Jeg HATER å jobbe i barnehage. det er helt meningsløst å sitte i 7 timer og snakke + leke med barn! Det er slitsomt! Det er kjedelig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått komplimenter fra både sjefen og ped.leder at jeg er super flink med barn og bør vurdere utdanning som barnehage lærer. 
og jeg må innrømme jeg er veldig aktiv med barn da jeg føler det er en del av jobben. Jeg er veldig pratsom og tålmodig. Samtidig veldig kreativ med lek. Ja, det er gøy i kanskje 1time. Men når dagen har gått, uken begynner så blir det for mye!  Etter 1 time faker jeg hele dagen at jeg har det gøy. Men snakker med barna som radio bare for å være aktiv. Er lei av å fake det.!!!

jeg liker ikke å jobbe med barn! Jeg syntes det er kjedelig

det er helt meningsløst å sitte i 7 timer og snakke + leke med barn! Det er slitsomt! Det er kjedelig!

jeg får ikke jobb noen andre steder, har søkt i årevis. 
jobber bare for pengene, men hater barn mer og mer bare av denne jobben.

skjønner ikke hva jeg skal gjøre med livet

blir deprimert av denne jobben. Jeg trenger hjelp.

•jobber som fast vikar / av og til ringevikar til 2 spesefikke avdelinger.

Anonymkode: 251ec...f22

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest ATLAS6
Skrevet

Så finn på noe annet da. Dra til Nav, meld deg på arbeidssøkerkurs ev. begynn på ny utdanning. 

Det er ikke barnas feil at du hater ditt liv. 

AnonymBruker
Skrevet

For å legge til har jeg jobber her i 2 år. Men hater det forsatt.! 

AnonymBruker
Skrevet
ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Så finn på noe annet da. Dra til Nav, meld deg på arbeidssøkerkurs ev. begynn på ny utdanning. 

Det er ikke barnas feil at du hater ditt liv. 

Har vært hos nav, det er denne dritt jobben jeg endte med

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonymkode: 13ca9...765

• Liker 1
Gjest ATLAS6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært hos nav, det er denne dritt jobben jeg endte med

Så slutt med denne drittjobben da. Det er ikke synd på deg når du er så heldig å ha en jobb. Kutt ut offerrollen og ta ansvar for ditt eget liv fremfor å gi en haug med 4 åringer ansvar for din egen lykke. 

Skrevet

Det er vel meningen at du skal følge med på barna og ikke være så aktiv i leken. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det kanskje på tide å ta seg sammen, altså ta en utdanning for å få seg en annen jobb. Hjelper ikke å sitte å klage når man ikke gjør noe 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: cd7fd...74b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som psykolog og er litt i samme situasjon. Utrolig slitsomt å høre på sutring og grining hele dagen 😄

Anonymkode: aa233...689

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Får fysisk vondt inn i meg av å lese dette. Er du en fare for barna du har ansvar for??? :( 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber som psykolog og er litt i samme situasjon. Utrolig slitsomt å høre på sutring og grining hele dagen 😄

Anonymkode: aa233...689

Du lever opp til mitt bilde av hvordan psykologer virkelig er. 

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
Jessic_a skrev (4 minutter siden):

Det er slike ansatte jeg var livredd for at barna mine skumme møte 😧

Foreldrene elsker meg, og jeg er barnas favoritt. Det er ganske åpenbart. Både foreldre har sagt det rett ut. Og barna klinger bare på meg. Jeg er den eneste unge i avdelingen så det sier ganske mye.

jo, jeg gjør en god jobb! Jeg dekker barnas behov. Leker med dem hele dagen uten stopp, snakker med dem hele dagen. Men blir så lei!  Er som om jeg er robot.  Fake hele dagen

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har fått komplimenter fra både sjefen og ped.leder at jeg er super flink med barn og bør vurdere utdanning som barnehage lærer. 
og jeg må innrømme jeg er veldig aktiv med barn da jeg føler det er en del av jobben. Jeg er veldig pratsom og tålmodig. Samtidig veldig kreativ med lek. Ja, det er gøy i kanskje 1time. Men når dagen har gått, uken begynner så blir det for mye!  Etter 1 time faker jeg hele dagen at jeg har det gøy. Men snakker med barna som radio bare for å være aktiv. Er lei av å fake det.!!!

jeg liker ikke å jobbe med barn! Jeg syntes det er kjedelig

det er helt meningsløst å sitte i 7 timer og snakke + leke med barn! Det er slitsomt! Det er kjedelig!

skjønner ikke hva jeg skal gjøre med livet

blir deprimert av denne jobben. Jeg trenger hjelp.

•jobber som fast vikar / av og til ringevikar til 2 spesefikke avdelinger.

ny utdanning?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Minitroll skrev (5 minutter siden):

Det er vel meningen at du skal følge med på barna og ikke være så aktiv i leken. 

Dessverre, man må være aktiv…. Bare de faste ansatte kan observere. Vikarer forventes det mye av.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Start på en utdanning da vel slik at du kan jobbe med noe annet! (Og ikke ta ped-utdanning, velg noe der du ikke må jobbe med barn).

Anonymkode: a9ba6...8c7

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ung som du sier, så har du mange år på å ta ny utdanning. Du er ikke nødt til å bli i barnehagen. Sånn er det ikke i vår tid. 

Anonymkode: 4cd2c...e06

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Start på en utdanning da vel slik at du kan jobbe med noe annet! (Og ikke ta ped-utdanning, velg noe der du ikke må jobbe med barn).

Anonymkode: a9ba6...8c7

Jeg hater skole! Aldri i livet om jeg gidder.

jeg har en bra utdanning innen ***sekretær. Men får ikke jobb. Selv med god erfaring . Har søkt i fler år

Skrevet (endret)

Da tar du med deg cver og tråkker igjennom alle butikker, lagerlokaler, fabrikker og steder som ansetter folk uten utdannelse. Det virker jo som du kan få gode referanser av sjefen. Ikke kast bort flere år av livet ditt i en jobb du ikke liker.  for egen del, og  for barnas del ogsp

Endret av Gasellen
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir rasende her.

Jeg er pedagog og elsker jobben min. Dessverre ble jeg så psykisk syk i løpet av høsten at jeg prøvde ta livet mitt to ganger i løpet av desember! 

Så jeg vet ikke om jeg i det hele tatt kan jobbe igjen med favorittjobben min. (En må jo ha psyken på plass når man jobber med barn.) 

❤️

Anonymkode: ee562...d10

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...