sicario Skrevet 10. januar 2022 #61 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 9.25): Nei, jeg klarer ikke holde meg nede. Jeg klarer ikke å være sulten KONSTANT, fryse hele tida, ha magesmerter, være slapp, svimmel, kvalm, uvel, søvndeprivert, ukonsentrert, miste håret og ha kroppen full av eksem. Anonymkode: 45daf...3c1 Dette er ikke bra. Tyder på både alt for lavt kaloriinntak og feilernæring. Hva spiser du igjennom en typisk dag fra du står opptil du legger deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #62 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri vært slank siden barneskolen og har dermed aldri hatt noen vedlikeholdsperiode. BMIen min har som voksen variert mellom ca 38 og ca 57. Så det er på ingen måte undervekt som gjør at jeg føler meg dårlig. Skal jeg ned i vekt, må jeg ligge i kraftig kaloriunderskudd og det er da føler jeg meg sånn. Anonymkode: 45daf...3c1 Det er mye en vanesak hvor mye man må spise. Du sier du spiser lite, men det er et definisjonsspørsmål. Må innrømme at jeg ikke helt tror på deg. Anonymkode: c2cfa...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. januar 2022 #63 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg er ikke veldig overvektig, men på grensa. I følge bmi er jeg på rundt 25 og det stemmer ganske greit synes jeg i forhold til min kropp. Så jeg trenger ikke å gå ned mye. Ja, bare for å ha det sagt. Jeg har tidligere prøvd å legge om kostholdet, men det har ikke fungert særlig godt. For min del blir det sånn at jo mer jeg fokuserer på at jeg skal spise sunt, jo vanskeligere er det og jeg tenker desto mer på det jeg ikke skal spise. I tillegg føler jeg meg bare verre hvis jeg sprekker, så jeg har funnet ut at det å skulle kutte ut alt og leve sunt ikke fungerer for meg. Tidligere var jeg veldig på det at sunt = magert, men har egentlig gått litt bort fra det. Tenker heller næring enn magert og lite mat. Men jeg har hatt en lengre periode der jeg spist ganske dårlig og lite næringsrikt. Det merker jeg på kroppen, men jeg tror jeg heller skal prøve å legge om langsomt. Tidligere har jeg jo vært utålmodig og skulle kutte med engang, men det har ikke fungert særlig bra. Jeg tenker at man må finne en måte som fungerer for en selv og som man kan leve med. Slankekurer er ikke særlig effektive i lengden og det å gå hardt ut og kutte alt tror jeg ikke passer for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #64 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har aldri vært slank siden barneskolen og har dermed aldri hatt noen vedlikeholdsperiode. BMIen min har som voksen variert mellom ca 38 og ca 57. Så det er på ingen måte undervekt som gjør at jeg føler meg dårlig. Skal jeg ned i vekt, må jeg ligge i kraftig kaloriunderskudd og det er da føler jeg meg sånn. Anonymkode: 45daf...3c1 Dersom du faktisk er helt ærlig på hva du spiser på en dag (var det 1300kcal?), så tror jeg faktisk du overspiser om natten i halvsøvne. Noen gjør faktisk det uten å helt vite det. Hvis ikke er du et medisinsk og fysisk mirakel. Hva skjer om du faktisk spiser 1800kcal om dagen (altså hver dag i årevis). Da er det jo hverken lite mat eller nok til å holde på den vekten du har. Anonymkode: 5da98...f2b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå