Gå til innhold

Mykemiddel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg håper ikke du bruker det på ull, for det tåler det ikke. :sjenert:

Det vet jeg. :) Men jeg har uansett ingen ullplagg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det vet jeg.  :) Men jeg har uansett ingen ullplagg.

Ingen ullplagg? Oj.

Skrevet
Kan hun ikke kjøpe tøymykner selv da?

Hehe, jo, det kan hun sikkert, men jeg følte at jeg kunne jo ta det med når jeg først var på butikken. Dessuten skal hun da betale halvparten... Tror hun synes jeg er kjip og streng og sånn, så da kunne hun jo få viljen sin når det gjalt dette ;)

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Ingen ullplagg? Oj.

Har ikke jeg heller.. eller.. har en genser men bruker den aldri..

Orker ikke bruke ull.. klør og stikker og står i..

Bruker alltid tøymykner jeg.. orker ikke ta på meg en stiv bukse.. får helt frysninger av tanken.. selv om den myker seg opp etterhvert..

Gjest Lilleulv
Skrevet

åå jeg har så masse ullplagg jeg!! gensere, busker, skjørt, strømpebukse, skjerf, votter osv med ull i. deilig om vinteren. Men jeg har brukt skyllemiddel jeg da, og det forklarer kanskje hvorfor yndlings-ullpologenserene mine har blitt store og fasongløse. mener å huske jeg har lært det av mamma :skylder på: men da vet vi det :)

Skrevet

Jeg brukte tøymykner før, men har sluttet med det. Det er jo ikke nødvendig egentlig. Så da sparer jeg heller de pengene (og miljøet).

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg håper ikke du bruker det på ull, for det tåler det ikke. :sjenert:

Milo kjære deg, milo! ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

oj, nå lærte jeg noe nytt...

jeg har alltid brukt skyllemiddel (det og tøymykner er det samme?) på alt, bortsett fra mopper og microfiber.

ull også. får slutte med det da! ;)

trodde man burde bruke det jeg, for å bekytte klærne (eller no sånt... :rodme: balsameffekt, ja)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg bruker det, fordi samboeren min insisterer på det. Jeg synes ikke det er store forskjellen, så jeg har gitt meg på den. Prøver å unngå de som er for parfymerte, siden jeg reagerer allergisk på noen av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...