Arkana Skrevet 18. oktober 2005 #21 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg håper ikke du bruker det på ull, for det tåler det ikke. ← Det vet jeg. Men jeg har uansett ingen ullplagg.
Spirito Skrevet 18. oktober 2005 #22 Skrevet 18. oktober 2005 Det vet jeg. Men jeg har uansett ingen ullplagg. ← Ingen ullplagg? Oj.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #23 Skrevet 18. oktober 2005 Kan hun ikke kjøpe tøymykner selv da? ← Hehe, jo, det kan hun sikkert, men jeg følte at jeg kunne jo ta det med når jeg først var på butikken. Dessuten skal hun da betale halvparten... Tror hun synes jeg er kjip og streng og sånn, så da kunne hun jo få viljen sin når det gjalt dette
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 19. oktober 2005 #24 Skrevet 19. oktober 2005 Ingen ullplagg? Oj. ← Har ikke jeg heller.. eller.. har en genser men bruker den aldri.. Orker ikke bruke ull.. klør og stikker og står i.. Bruker alltid tøymykner jeg.. orker ikke ta på meg en stiv bukse.. får helt frysninger av tanken.. selv om den myker seg opp etterhvert..
Gjest Lilleulv Skrevet 19. oktober 2005 #25 Skrevet 19. oktober 2005 åå jeg har så masse ullplagg jeg!! gensere, busker, skjørt, strømpebukse, skjerf, votter osv med ull i. deilig om vinteren. Men jeg har brukt skyllemiddel jeg da, og det forklarer kanskje hvorfor yndlings-ullpologenserene mine har blitt store og fasongløse. mener å huske jeg har lært det av mamma :skylder på: men da vet vi det
smil Skrevet 19. oktober 2005 #26 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg brukte tøymykner før, men har sluttet med det. Det er jo ikke nødvendig egentlig. Så da sparer jeg heller de pengene (og miljøet).
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #27 Skrevet 3. november 2005 Jeg håper ikke du bruker det på ull, for det tåler det ikke. ← Milo kjære deg, milo!
Gjest Fruktfat Skrevet 3. november 2005 #28 Skrevet 3. november 2005 oj, nå lærte jeg noe nytt... jeg har alltid brukt skyllemiddel (det og tøymykner er det samme?) på alt, bortsett fra mopper og microfiber. ull også. får slutte med det da! trodde man burde bruke det jeg, for å bekytte klærne (eller no sånt... balsameffekt, ja)
Gjest Varg-Menja Skrevet 4. november 2005 #29 Skrevet 4. november 2005 Jeg bruker det, fordi samboeren min insisterer på det. Jeg synes ikke det er store forskjellen, så jeg har gitt meg på den. Prøver å unngå de som er for parfymerte, siden jeg reagerer allergisk på noen av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå