AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 I første svangerskap jobbet jeg til uke 27. Nå er jeg i uke 18 og kjenner det i rygg. Men skal holde ut en stund til. Hvor lenge jobbet du? Anonymkode: 8aef8...fa2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Til uke 20. Fikk da så store plager med rygg og bekken at jeg ikke klarte å gå. Er fremdeles ikke bra igjen 3.5 år etterpå. Stopp i tide, be om tilrettelegging !! Anonymkode: 56f47...03e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Jobbet til uke 33 og da hadde jeg prøvd lenge med mye tilrettelegging Anonymkode: f3b2f...34b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 I første svangerskap til uke 33, 100% på den tyngste og travleste medisinske avd på sykehuset. Hadde gått med plager en stund og kastet inn håndkle da jeg plutselig ikke klarte å gå på siste vakta mi, pga bekkenleddsmerter. I andre svangerskap jobbet jeg frem til permisjonsstart, fikk 50% sykemelding fra uke 34. Anonymkode: 6a64e...0af
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Stopp før det er for sent. Be om tilrettelegging. I HSY burde det være mulig å gi deg en liste med brukere hvor det ikke er fysisk tungt. F.eks. tilsyn for å se til at medisiner blir tatt, utlevering av medisiner, bistand hos brukere som klarer en del selv/hvor hjemmet er litt mer ergonomisk tilpasset, bistå der man går to og to, annet forefallende arbeid. Anonymkode: 32ca4...482
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Til uke 20 med tvillinger. Da fikk jeg ikke jobbe lenger pga risikosvangerskap. Anonymkode: fa2c7...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå