AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg skifter til rene sokker når jeg kommer hjem fra jobb, for på jobb går jeg i tette sko. Men hjemme kan jeg bruke de samme sokkene mange dager, for jeg går i åpne innesko.Og sånn med annet tøy jeg går i hjemme og, det går ikke til vask før til helga. DA er det rent etter dusjen fredag kveld. Andre som gjør det slik eller er jeg ekkel i dine øyne? Anonymkode: 30c61...cb8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Kan fint gå i samme klær 2 dager hjemme hvis jeg bare har fri.. men aldri lenger enn det. Anonymkode: 51d64...73b 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Har ingen problemer med å slaske rundt i hjemmeklærne i tre-fire dager. Skifter sokker, bh og truse annenhver dag, hver dag om jeg er aktiv. Anonymkode: 4b2c4...eab 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Jeg bytter sokker hvertfall hver dag, og etter jobb/i sko hele dagen om de er klamme. Klær hjemme kan jeg fint gå med hele uka, om de ikke blir ekle/skitne/lukter. Svetter lite og klærne lukter ingenting så da ser jeg ikke poeng i å vaske masse unødvendig. Sikkert mange som syns det er ekkelt, er jo mange som MÅ dusje hver dag og som bytter alle klær hver dag. Syns folk bare kan gjøre som de vil, så lenge jeg slipper lukte andres kroppslukt, og tenker på at andre skal slippe min. Anonymkode: f15fb...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Kan gå med klær mange ganger uten å vaske dem om de ikke er skitne. Bytter dog de innerste klærne hver dag. Sokker, truse, bh, topp under genser Anonymkode: 31a31...09d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Jeg skifter sokker hver dag, noe annet er ekkelt Om jeg daffer hjemme skifter jeg truae annenhver dag Gensere og bukse (joggebukse) kan jeg bruka mange dager så lenge jeg daffer hjemme og ikke svetter Anonymkode: 873bd...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå