Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd flere ulike tørrshampooer før jeg endelig fant en som jeg likte, men som nå har gått ut av produksjon. Brukte Schwarzkopf  Got2B Rockin' it og har ikke funnet noen som er like god som denne. Har prøvd den ferskenfargede fra samme merke og Aussie sin nå i det siste, men de gjør bare håret mitt tungt og ikke lett og "nyvasket". 

Om det har noe å si har jeg tynne hårstrå, men veldig mange av de slik at jeg har tykt, nordisk hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
K@tt skrev (2 minutter siden):

Jeg har prøvd flere ulike tørrshampooer før jeg endelig fant en som jeg likte, men som nå har gått ut av produksjon. Brukte Schwarzkopf  Got2B Rockin' it og har ikke funnet noen som er like god som denne. Har prøvd den ferskenfargede fra samme merke og Aussie sin nå i det siste, men de gjør bare håret mitt tungt og ikke lett og "nyvasket". 

Om det har noe å si har jeg tynne hårstrå, men veldig mange av de slik at jeg har tykt, nordisk hår.

https://www.lavpriskurven.no/products/got2be-rockinit-fresh-dry-shampoo-6x200ml-hel-eske?gclid=Cj0KCQiA_c-OBhDFARIsAIFg3ezh4G3rHSWV5xVnf-KqYuZ3YxKfn2ZTyw_dMpgaZP_jA3F0FKj4roIaApyZEALw_wcB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...