Gå til innhold

Hår nedtil, hvor mye foretrekkes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske ny her, å vet jeg snart skal ha sex med typen. Dette blir min første gang. Det jeg lurer på e hvor mye hår foretrekker dere nedtil på jenta? Litt? Ingenting?

Anonymkode: f63e9...218

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0

Anonymkode: 4c650...1c7

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er vell helt individuelt hva folk liker, men jeg tenker nå at du skal heller tenke på hva du selv er komfortabel med å ha

Endret av Scoops
  • Liker 8
Skrevet

Det er vel ikke mushårene som gjør mannen interessert i deg, men deg og din person. Ha selvtillit💪🏾

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heller en del hår enn glattbart!

Anonymkode: c2839...72f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke hår!

Anonymkode: 2af1f...d71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke damer som gidder å glattbare seg selv for å tilfredstille en mann. Trimme litt så det ikke er en enorm busk der er jo noe annet. Jeg gjør jo dette selv slik at det ikke skal se ut som en urskog der nede :) som mann. Men glattbarbert? Aldri i livet. Jeg kan lett slikke en dame som har masse hår også, det er bare så utrolig feminint.

Anonymkode: b8ef5...53a

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ganske ny her, å vet jeg snart skal ha sex med typen. Dette blir min første gang. Det jeg lurer på e hvor mye hår foretrekker dere nedtil på jenta? Litt? Ingenting?

Anonymkode: f63e9...218

Det finnes det vell omtrent like mange svar på som det finnes menn. Går ikke an å helgardere der. Det enkleste er å bare gå for egen preferanse eller rett og slett spørre hva partner foretrekker (om man selv ikke har noen spesiell preferanse og/eller vil please partner) 😊

Som dame foretrekker jeg frisert, men ikke glatt. Glatt liker jeg igrunn ikke noe særlig hverken på meg eller partner, men jeg har vært i forhold/seksuelle relasjoner hvor vi lever ut dom/sub, hvor jeg lar mannen bestemme og det har vært alt fra krav om helt glatt til full busk. Smaken er som baken 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente men foretrekker selv ingenting, føler mer da, men de fleste menn jeg har spurt om det har sagt at det ikke plager dem om det er litt hår (altså ikke busk) men foretrekker glattbarbert, vil hvertfall ikke gå ned på jenter som har hår

Anonymkode: fd8a1...0ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Bos43 skrev (1 time siden):

Det er vel ikke mushårene som gjør mannen interessert i deg, men deg og din person. Ha selvtillit💪🏾

Det henger sammen,vil vi ikke ha en sexy partner da?

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Liker ikke hår!

Anonymkode: 2af1f...d71

Helt enig,hår er turn off.

Gjest Trøst
Skrevet

Kan du ikke spørre kjæresten din om hvilke preferanser han har? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan lett slikke en dame som har masse hår også, det er bare så utrolig feminint.

?? 😄

Anonymkode: 32cc4...921

• Liker 1
Skrevet

For min del elsker jeg helt glatt, men velfrisert er også veldig sexy! Frittvoksende - ikke helt min greie 🙈

Skrevet

Liker når jenten(e) vokser seg 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det henger sammen,vil vi ikke ha en sexy partner da?

Helt enig,hår er turn off.

Hår på musa er sexy👍

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med partner, vi kan ikke gi deg svaret på hva som blir riktig eller galt i deres tilfelle! Kommunikasjon er alfa omega 😊

Jeg har pleid å høre med mennene hva de foretrekker. Selv liker jeg å ha det glatt, bare litt hår. Føler meg uflidd hvis det er en god uke siden sist barbering. Går det lengre tid har ikke mannen noe imot det, og går f eks. Ned på meg likevel. Jeg derimot føler meg ikke like fresh da. 

Men sikkert andre som stortrives med ufrisert frisyre i underlivet. 

Anonymkode: 76a57...26f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som er naturlig på deg 😊👍

Anonymkode: fc92b...2ac

Skrevet

Svaret er: Det DU foretrekker selv. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...