AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Tenker på barn 1-3 år. Hva slags klær bruker dere av ull til og fra barnehage? I bilen feks? Pysjamas i ull? Jeg kjøper en del av lillelam og hust & Claire. Men begynner å bli lei av H&C har samme type print på i flere sesonger bare med andre farger. Bodyene er jeg fornøyd med, men ulldressen jeg kjøpte gikk det hull i med en gang. Lillelam er jeg fornøyd med, men klærne er ikke spesielt tykke.. Tips til nettsider som selger fine ullklær? Ønsker ikke klær med store logoer osv, det synes jeg er harry 🙈 Anonymkode: 939c1...a27
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Reflex fra barnas hus Anonymkode: 31e37...b51 5
-venter- Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Nøstebarn💛 Du trenger bare en liten kapselgarderobe, så det at de koster litt går opp i opp. Fine etter flere barn, sp du kan trygt kjøpe brukt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Cubus og Lindex har overraskende bra ull, synes jeg. Både tynn ull og ullfrotte! Uansett merke blir det så fort slitt med barn i den alderen, så greit med noe rimelig 😅 Anonymkode: 2e035...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Av stilongser så må vi bruke de som har firsterkning på knærne, name it feks. Ellers går det hull med en gang.. Går mye i hust&claire, wooland, name it og refleks. Til og fra bhg og når hu sover ute i vogna har vi en tykk lillelam dress. Ullfleecevotter, tynn ull lue og ullsokker. Anonymkode: 065ab...6b3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tenker på barn 1-3 år. Hva slags klær bruker dere av ull til og fra barnehage? I bilen feks? Pysjamas i ull? Jeg kjøper en del av lillelam og hust & Claire. Men begynner å bli lei av H&C har samme type print på i flere sesonger bare med andre farger. Bodyene er jeg fornøyd med, men ulldressen jeg kjøpte gikk det hull i med en gang. Lillelam er jeg fornøyd med, men klærne er ikke spesielt tykke.. Tips til nettsider som selger fine ullklær? Ønsker ikke klær med store logoer osv, det synes jeg er harry 🙈 Anonymkode: 939c1...a27 Woolland Anonymkode: 53adf...e94
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Ullvang og Devold Anonymkode: 1f996...c41
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Hummel. Av dresser så blir det hjemmestrikk, lillelam og kuling. har lyst til å prøve smallstuff. Anonymkode: b4a06...cc0
Crazydoglady Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Veldig glad i Janus ull. Holdbart, god på, har det man trenger. Både innerst og litt tykkere bukser/gensere. H&c har vi hatt litt av, fine klær, men fryktelig dårlig. Ellers er vi heldige som har flere som strikker til oss da, så er mest ullundertøy vi kjøper. Hadde en hummel dress og, men de blir jo så fort stygge så orker ikke bruke penger på sånt. Muligens ikke til så mye hjelp da om du ikke liker de mer "fancy merkene" heller, eneste fokus her er at det er varmt, godt å ha på og ikke går istykker. Endret 4. januar 2022 av Crazydoglady 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Cubus og Lindex har overraskende bra ull, synes jeg. Både tynn ull og ullfrotte! Uansett merke blir det så fort slitt med barn i den alderen, så greit med noe rimelig 😅 Anonymkode: 2e035...ef0 Finner aldri ull til barn i butikkene her i Trondheim. Enten har de ikke str eller så er det for dårlig utvalg til gutter. Holdt på å lete meg i hjel før jul, og det var håpløst på de nevnte butikkene.. synes utvalget er ekstremt dårlig. Anonymkode: 939c1...a27
Misanthropis Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 Jeg er veldig glad i woolland. De holder seg veldig godt! Vaskes mye og ikke blir de små og ikke nuppete eller slaskete. de er også passe tykke å bruke som et lag hele vinteren inne, og slitesterke som søren. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 -venter- skrev (57 minutter siden): Nøstebarn💛 Du trenger bare en liten kapselgarderobe, så det at de koster litt går opp i opp. Fine etter flere barn, sp du kan trygt kjøpe brukt. Har hatt en del fra nøstebarn og vært noe fornøyd med det. Enkelte plagg gikk det hull i, men noe har jeg enda (til meg selv). Savner en babydress med hette til 2 åringer. Synes hette er veldig praktisk. Anonymkode: 939c1...a27
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Misanthropis skrev (21 minutter siden): Jeg er veldig glad i woolland. De holder seg veldig godt! Vaskes mye og ikke blir de små og ikke nuppete eller slaskete. de er også passe tykke å bruke som et lag hele vinteren inne, og slitesterke som søren. Aldri prøvd. Gikk inn på Wooland sine sider nå, og helt ærlig så likte jeg ikke designet på klærne. Gyselige farger til gutter 1-3 år og forferdelig print 🙈 Anonymkode: 939c1...a27
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finner aldri ull til barn i butikkene her i Trondheim. Enten har de ikke str eller så er det for dårlig utvalg til gutter. Holdt på å lete meg i hjel før jul, og det var håpløst på de nevnte butikkene.. synes utvalget er ekstremt dårlig. Anonymkode: 939c1...a27 Det er vel generelt sett et problem med klær til gutter - det blir fryktelig fort utsolgt og utplukket. Som guttemamma må en rett og slett lære seg å være tidlig ute, til jul begynner å bli på tampen av vintersesongen i klesbutikkene. Også til voksen forresten, rester av ulltøy var på romjulssalg. Anonymkode: 3389b...314
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Av stilongser så må vi bruke de som har firsterkning på knærne, name it feks. Ellers går det hull med en gang.. Går mye i hust&claire, wooland, name it og refleks. Til og fra bhg og når hu sover ute i vogna har vi en tykk lillelam dress. Ullfleecevotter, tynn ull lue og ullsokker. Anonymkode: 065ab...6b3 Har ikke begynt med stillongs enda. Her går det i strømpebukser stortsett hver dag, men ingen av de har hull på knærne. Jeg er veldig fan av strømpebukser og vil bruke det så lenge lille kan. Lillelam har vi også, men synes ikke den er spesielt tykk når det er -10 ute.. de sover i skur i barnehagen.. Anonymkode: 939c1...a27
Vegglampe Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Jeg liker godt colorwool. Holder seg bra i vask. Ikke fått hull i noe enda.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri prøvd. Gikk inn på Wooland sine sider nå, og helt ærlig så likte jeg ikke designet på klærne. Gyselige farger til gutter 1-3 år og forferdelig print 🙈 Anonymkode: 939c1...a27 Hva er dette for et svar til noen som tar seg tid til å gi deg råd? 🤷 "Takk for tipset, men det var ikke min smak" heter det. Anonymkode: 1e9ee...19d 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke begynt med stillongs enda. Her går det i strømpebukser stortsett hver dag, men ingen av de har hull på knærne. Jeg er veldig fan av strømpebukser og vil bruke det så lenge lille kan. Lillelam har vi også, men synes ikke den er spesielt tykk når det er -10 ute.. de sover i skur i barnehagen.. Anonymkode: 939c1...a27 Det er jo smak og behag. Her begynte vi med stilongs når frøkna var 1 år fordi det stadig vekk gikk hull i strømpebuksene. Den tykke lillelam dressen holder når barnet har på seg ullundertøy under, ullribben fra nøstebarn er også fin. Kjøp lammeskinn til å ha i vognposen i tillegg om du ikke har det. Anonymkode: 065ab...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå