Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler for mobilen for mine 2 gutter. Vi har telenor. Synes det begynner å bli mange penger. Abonnementet er greit. Men så på faktura at jeg betaler for nettslett og id tyveri. Er det nødvendig? Har også plussforsikring. Det kan vel være greit hvis mobilene blir ødelagt?

Anonymkode: 99e45...948

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er nødvendig og du burde bytte mobilabonnement umiddelbart. Sånt er ikke langt unna svindel!

Anonymkode: 50db8...f1d

Skrevet

Bare vær obs på at nettslett er inkludert og ikke noe du betaler ekstra for, eller kan velge bort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg betaler for mobilen for mine 2 gutter. Vi har telenor. Synes det begynner å bli mange penger. Abonnementet er greit. Men så på faktura at jeg betaler for nettslett og id tyveri. Er det nødvendig? Har også plussforsikring. Det kan vel være greit hvis mobilene blir ødelagt?

Nettslett betaler du ikke for. Skal stå forklart på fakturaen 

Anonymkode: 8f26a...d57

AnonymBruker
Skrevet

Fra Telenor.no :

Nettslett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ikke ekstrakostnader for deg. Likevel står Nettslett oppført på fakturaen din. Dette er fordi Nettslett er unntatt fra MVA-beregning, og er skilt ut på fakturaen for å vise korrekt MVA. Abonnementsprisen du betaler påvirkes ikke av dette

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fra Telenor.no :

Nettslett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ikke ekstrakostnader for deg. Likevel står Nettslett oppført på fakturaen din. Dette er fordi Nettslett er unntatt fra MVA-beregning, og er skilt ut på fakturaen for å vise korrekt MVA. Abonnementsprisen du betaler påvirkes ikke av dette

Ok. Hva med forsikring? Nødvendig? Har også innbo og reiseforsikring. Dekker det mobil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...