Infinitum Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Hei! Jeg hadde påvist korona i midten av desember. Jeg må en tur til Sverige i slutten av januar/begynnelse av februar, hvor lenge kan man anta får jeg positiv pcr test?? Holder det med hurtigtest ditt?
Sommeren2021 Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Du må teste deg igjen til du får negativ test
Thyra Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Jeg fikk beskjed om at man kan være positiv i ukesvis etter gjennomgått korona. Når man er ferdig med isolasjonstiden og feberfri er man ikke smittsom. Koronasertifikatet bekrefter jo nylig koronasykdom. 4
Infinitum Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2022 Thyra skrev (1 time siden): Jeg fikk beskjed om at man kan være positiv i ukesvis etter gjennomgått korona. Når man er ferdig med isolasjonstiden og feberfri er man ikke smittsom. Koronasertifikatet bekrefter jo nylig koronasykdom. Ja, det er beskjeden jeg også har fått men det ser ut til at svenskene krever negativ test uansett sertifikat 🤔
Whistler Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Infinitum skrev (1 time siden): ........Holder det med hurtigtest ditt? Infinitum skrev (5 minutter siden): Ja, det er beskjeden jeg også har fått men det ser ut til at svenskene krever negativ test uansett sertifikat 🤔 Det er korrekt at de krever en negativ test som er attestert, men det trenger ikke være en pcr test. 1
Thyra Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Infinitum skrev (4 timer siden): Ja, det er beskjeden jeg også har fått men det ser ut til at svenskene krever negativ test uansett sertifikat 🤔 Da er det ikke sikkert man kan reise til Sverige med det første etter å ha hatt korona, da...?
Anbefalte innlegg