AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #21 Del Skrevet 5. januar 2022 Det logiske er at foreldrene betaler for barn sålenge de bor hjemme. Anonymkode: e644b...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #22 Del Skrevet 5. januar 2022 Crazydoglady skrev (5 minutter siden): Nei, ikke annet enn noen snutter på snap, insta eller facebook da. Spiller litt spill, feks pokemon go. Nei, altså, jeg driver ikke å flyr rundt på kafe el. Trives best ute. Der er det lite Wi-Fi. 🙂 Høres rart ut. Må enten være mange snutter eller så bruker spillene mye data? Ikke at det er relevant for jeg bruker heller ikke wifi utenom hjemme, men er nysgjerrig på hva du bruker data på når du er ute lenge? Pokemon go er jo greit nok, men sitter du i snøen og ser videosnutter da eller? Går rundt i timesvis og kræsjer inn i ting med nesa i youtube? 😜 Anonymkode: 5683d...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 5. januar 2022 #23 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres rart ut. Må enten være mange snutter eller så bruker spillene mye data? Ikke at det er relevant for jeg bruker heller ikke wifi utenom hjemme, men er nysgjerrig på hva du bruker data på når du er ute lenge? Pokemon go er jo greit nok, men sitter du i snøen og ser videosnutter da eller? Går rundt i timesvis og kræsjer inn i ting med nesa i youtube? 😜 Anonymkode: 5683d...b3f Nei, jeg vet ikke jeg altså. Er ikke zombie som går konstant med nesa i tlf og driver ikke å ser på yt osv ute, mulig det er en del som oppdaterer i, bakgrunnen osv, aner ikke... Er ikke veldig mange år siden jeg gikk opp til 1 gb fra 500mb. Da måtte jeg jo åpenbart begrense bruk veldig før det, men så gikk jeg opp til 3 gb etter å ha fått litt smaken på friheten, men måtte ofte kjøpe tilleggspakke da før mnd var over. Fort gjort å glemme å slå på Wi-Fi og da, og da ryker iallefall 1 GB fort. Skal vi ut å kjøre bil etc så laster jeg gjerne ned til sønnen så han kan se i offline modus, selv om jeg har ubegrenset med nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #24 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det logiske er at foreldrene betaler for barn sålenge de bor hjemme. Anonymkode: e644b...bff Nå er han 20 år gammel, ergo ikke lenger ett barn. Han er faktisk voksen. Anonymkode: 4fa9d...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #25 Del Skrevet 5. januar 2022 Det synes jeg dere skal!!’ Anonymkode: 41cb1...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå