Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med å trekke ledninger hver dag og har et kjedelig samliv. Det virker som om dama tar meg for gitt etter som årene har gått.
En gang jeg satt på internett så var det en dame som begynte å flørte med meg på sosiale medier. Etter det ble jeg hektet etter jakten. Jeg bruker mye av tiden min på å chatte, sende bilder, bestille blomster og lignende. Jeg møter damene på kafe og lover de gull og grønne skoger. Når jeg kommer til det punktet at jeg forstår at jeg vil få ligge med en dame så drar jeg hjem til kona for å ha sex. Jeg blokkerer deretter dama for å jakte på en ny. En kamerat på jobben mente dette ikke var greit og kalte det en slags utroskap.

Kan dette kalles utroskap når jeg ikke har sex med damene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjetter på at kona ikke vet om hva du driver med, og at hun hadde blitt sinna, såret og lei seg når hun finner ut av det. 

Derfor 

Anonymkode: c27fc...55e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Multemyr said:

Jeg jobber med å trekke ledninger hver dag og har et kjedelig samliv. Det virker som om dama tar meg for gitt etter som årene har gått.
En gang jeg satt på internett så var det en dame som begynte å flørte med meg på sosiale medier. Etter det ble jeg hektet etter jakten. Jeg bruker mye av tiden min på å chatte, sende bilder, bestille blomster og lignende. Jeg møter damene på kafe og lover de gull og grønne skoger. Når jeg kommer til det punktet at jeg forstår at jeg vil få ligge med en dame så drar jeg hjem til kona for å ha sex. Jeg blokkerer deretter dama for å jakte på en ny. En kamerat på jobben mente dette ikke var greit og kalte det en slags utroskap.

Greit for deg om kona di hadde gjort det samme, bare med andre menn?

Nei?

Jammen da har du svaret ditt der.

For øvrig lavmål å gå bak ryggen på kona di. Skill deg, så kan du jakte til du avgår med døden.

Anonymkode: 2d979...9c8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er slem mot både kona og de andre kvinnene. Foreslår at du enten skiller deg, snakker med kona om åpent forhold eller slutter med det du holder på med.

Anonymkode: cf504...af0

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør jo dette fordi jeg ikke får nok oppmerksomhet hjemme. Kona lager kjedelig mat, maser om rydding og at jeg må hjelpe til med ungene. Dette er etter at jeg kommer hjem fra jobb og er sliten. Kona jobber bare 64 % som sykepleier så mas om rydding blir bare irriterende. Jeg trenger et avbrekk fra hverdagen.

Det må da være lov og sitte på kafe å date. Jeg blir så utrolig kåt når de svarer ja til å flytte inn til meg. I det øyeblikket vet jeg at jeg ville ha fått sex. Jeg har lasta ned bilder fra en kul leilighet på finn hvor jeg har sagt at jeg bor. Jeg har oppgitt området, men ikke adressen.

Er det så galt med litt uskyldig dating?

Skrevet
Multemyr skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør jo dette fordi jeg ikke får nok oppmerksomhet hjemme. Kona lager kjedelig mat, maser om rydding og at jeg må hjelpe til med ungene. Dette er etter at jeg kommer hjem fra jobb og er sliten. Kona jobber bare 64 % som sykepleier så mas om rydding blir bare irriterende. Jeg trenger et avbrekk fra hverdagen.

Det må da være lov og sitte på kafe å date. Jeg blir så utrolig kåt når de svarer ja til å flytte inn til meg. I det øyeblikket vet jeg at jeg ville ha fått sex. Jeg har lasta ned bilder fra en kul leilighet på finn hvor jeg har sagt at jeg bor. Jeg har oppgitt området, men ikke adressen.

Er det så galt med litt uskyldig dating?

For en taper du er. Du er utro så det holder. Mentalt utro. Tviler på at du er så spennende lenger for kona di du heller.

• Liker 3
Skrevet (endret)
30 minutter siden, Multemyr said:

Teknisk sett er du ikke utro, men ditt fokus er på alle og andre enn den du er sammen med, og nå med dine handlinger når du gir disse damene blomster og flørter med dem. 

Din kone(?) ville føle seg såret og mene at du er utro, og argumentet deres vil i bunn være teknisk sett vs hva hun føler.

Det er ganske anerkjent at det er en kamp du aldri vil vinne, så hvorfor utsette deg selv for det? 

Hva er det du aller mest vil ha?

Endret av umAxa
Skrevet
umAxa skrev (1 minutt siden):

Teknisk sett er du ikke utro, men ditt fokus er på alle og andre enn den du er sammen med, og nå med dine handlinger når du gir disse damene blomster og flørter med dem. 

Din kone(?) ville føle seg såret og mene at du er utro, og argumentet deres vil i bunn være teknisk sett vs hva hun føler.

Det er ganske anerkjent at det er en kamp du aldri vil vinne, så hvorfor utsette deg selv for det? 

Hva er det du aller mest vil ha?

Jeg vil aller helst ha kona. Forholdet til kona er faktiskt blitt bedre nå som jeg dusjer, barberer meg, kjøpt nye klær og det at vi har bra sex etter jeg har vært på date. Etter vi har hatt sex så forsvinner lysten på daten helt. Etter noen dager så setter jeg igang med en ny dame på nettet og det samme gjentar seg. Jeg føler at jeg vinner hver gang daten sier ja til å flytte inn hos meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la dere lure av dette trollet, vedkommende er her kun for å få reaksjoner på fiktive problemstillinger.

TG.thumb.jpg.37c004919e13802fbc86d712fb61159b.jpg

Anonymkode: 07877...45e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Multemyr said:

Jeg vil aller helst ha kona. Forholdet til kona er faktiskt blitt bedre nå som jeg dusjer, barberer meg, kjøpt nye klær og det at vi har bra sex etter jeg har vært på date. Etter vi har hatt sex så forsvinner lysten på daten helt. Etter noen dager så setter jeg igang med en ny dame på nettet og det samme gjentar seg. Jeg føler at jeg vinner hver gang daten sier ja til å flytte inn hos meg.

Med tanke på at det er faktisk det du vil, kan jeg ikke si at dine handlinger er direkte gale. Din kone vil sikkert være med en mann som "alle" vil ha, fremfor en som ingen vil ha. Så se på hva denne handlingen er: En ego-boost å bli ettertraktet av det motsatte kjønn, som du selv sier; hjelper ironisk nok på forholdet med at du er på ditt "beste". 

Det er en ekstremt tynn linje du går på, og veldig i gråsonen. Mest med tanke på de kvinnene som blir lurt av deg. Om noe ville jeg nok tonet ned forretningsbygningen du gir dem, og bruke din egen kone som den du vil forføre og sende blomster til og være på ditt "beste" hvis du absolutt må gjøre det for noen.

AnonymBruker
Skrevet

Spør kona di ;)

Skjønner jo at dette er troll, men sånn rent hypotetisk sett så er dette en situasjon som ville eksplodert i ansiktet til vedkommende en dag. En dag møter du ei som kjenner noen som kjenner deg eller kona di, eller ei av de som har doktorgrad i nettstalking som finner ut at du er gift, og som føler seg enten forpliktet eller forbanna nok til å si fra til kona di. Eller så kommer kona di over en melding eller bankutskrift eller lignende. Eller bare merker på deg at du er annerledes.

Skal man være utro, eller "mikro-utro" eller hva folk kaller det, så vær i det minste litt smart. Finner kona det ut så blir det konsekvenser uansett hva du eller andre måtte mene om saken.

Anonymkode: 4bfb3...ac0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke det at jeg tror et øyeblikk på dette, men to ting: 1: hvis du kan fortelle alt dette til din kone og det er greit for henne, vil jeg heller ikke si at du er utro. 2: for kvinner er stort sett emosjonelt utroskap verre enn sexuelt mens det er motsatt for menn. Det vil si at dette er greit for din kone hvis det er greit for deg at hun drar ut og har sex med menn og at det er helt greit så lenge hun ikke ønsker å leve livet sitt med dem. Når hun begynner å falle, må hun bytte mann.

Anonymkode: 67908...d56

Skrevet

Høres ut alt for lett å få seg damer slik. Fleste menn har ikke så lett for å få damer på kroken. 

Skrevet
Multemyr skrev (1 time siden):

Drittsekk kaller man sånt!

Både ovenfor kona og de andre damene.

Noe så ufyselig, du både kaster bort tiden til andre damer, leker med følelsene deres, samtidig som du holder din egen kone for narr. 

Blomster, seriøst!? Er det mulig å synke så lavt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er utroskap 

Anonymkode: 9efea...8c4

AnonymBruker
Skrevet
Multemyr skrev (7 timer siden):

Ja. Og i tillegg kan du skryte til dine kollegaer og omgangskrets at du er ganske sikker på at du har en iq nesten like stor som sko størrelsen din 🤗 for det har internett sagt 👏

Anonymkode: 8a09e...07d

AnonymBruker
Skrevet

Trollepoeng 3/10

Anonymkode: d870e...f21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...