Gå til innhold

Store pupper i stroppeløs kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en stroppeløs MS-kjole med åpen snøring i ryggen. Jeg bruker D-cup, så jeg ser for meg at jeg burde ha noe under. Men jeg tenkte at da burde jeg sydd "plate" under snøringen slik at det ikke viser. Men så kikket jeg på et bilde her:

http://www.drahoshcreations.com/wedding_go.../Inga/inga.html

Legg merke til ryggen. Hun har jo noe under, som ikke dekker hele snøringen. Og dette ser vel ikke dumt ut, gjør det???? :forvirret:

Jeg har bestilt et torselett med dyp v-utringning bag. Kanhende det går bra.

Eller ser det rart ut, noen som mener noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte torsolett fra www.christiane.no og hadde stroppeløs kjole og snøring i ryggen. Jeg har også D-cup og det gikk helt fint.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt stroppeløs kjole når man er så barmfager. Mia Gundersen er et VELDIG godt eksempel på hvorfor ikke..

Skrevet
Jeg ville ikke brukt stroppeløs kjole når man er så barmfager. Mia Gundersen er et VELDIG godt eksempel på hvorfor ikke..

:Nikke:

Skrevet

Jeg synes stroppeløs kjole kan være skikkelig fint på de som litt pupper og!!! Jeg tror kanskje jeg ville dekkt til hele snøringen under?

Skrevet

Jeg er D-cup og jeg syns ikke det var stygt. Det er forskjell på D-cup og D-cup syns jeg ;) Det kommer også veldig an på kjolen og hvordan den er over bysten.

Skrevet

Jeg har sett pupper som ikke burde være innenfor en stroppeløs kjole, og jeg forstår godt hva dere mener.

Men mine pupper inne i min kjole går helt greit :sjarmor:

Og tro meg, jeg er kritisk når jeg ser meg selv i speilet ;)

Forskjell på D-cup og D-cup, helt sant! Forskjell på kroppsfasongen til folk også, de som ikke passer en slik kjole, har gjerne en fasong som ikke passer. Altså er det mere enn puppenes størrelse som avgjør hvilken kjole man kan ha.

Og tilslutt, jeg lurte jo egentlig på hvilket undertøy jeg kunne gå for til den kjolen jeg nå engang har valgt :)

Skrevet (endret)
Og tilslutt, jeg lurte jo egentlig på hvilket undertøy jeg kunne gå for til den kjolen jeg nå engang har valgt :)

Vanskelig med undertøy til noe som er så utringet bak, derfor burde det ikke være undertøy under og derfor heller ikke stroppeløs når man har så store pupper. Med mindre undertøyet/BHen er sydd inn i kjolen. Men dette er selvfølgelig MIN personlige mening.

Endret av Annie
Skrevet

Forsåvidt litt enig... Derfor jeg vurderer å sy igjen bak. Men hva syntes du om modellen på bildet, så det stygt ut når du kunne se noe under snøringen?

Skrevet

Jeg ville nok valgt og sy inn stoff under snøringen bak ja. Kjolen er forøvrig lekker og snøring i ryggen er veldig pent.

Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som om det er "lagt inn" noe bak under snøringen, snarere ser det ut til at kjolen er designet slik. Dama på bildet var jo ikke så velutstyrt, og det så flott ut.

Jeg har også D-cup, og synes puppene blir overdimensjonerte og dominerende med stroppeløse topper, litt sånn Mia G.

Betviler likevel ikke at du kan bli fin i kjolen din!

Det må da finnes en eller annen lekker sak du kan ha under? Hvis du går på en spesialbutikk, får du helt sikkert god hjelp.

Lykke til!

Skrevet

Det er ike den kjolen der jeg skal ha altså. Fant bare det bilde av en lik snøring som det så ut som om hun hadde noe under.

Har vært i ganske mange undertøysforretninger etterhvert, og ikke funnet noenting. Men jeg har funnet på nett da, men det har ikke kommet enda.

Takk for innspill :)

Skrevet

Hei!

Jeg forstår problemet. Jeg har vært inne på en kjempe-portal om kvinneundertøy. Her tror jeg du burde finne riktig plagg for anledningen.

Lykke til!

Her finner du portalen: www.ladyunderwear.info

Skrevet

Jeg hadde stroppeløs MS-kjole, og bruker D/E-cup. Det var ikke et problem, så lenge kjolen er kjøpt stor nok, slik at kjolen rekker over hele brystet.

HVis du kjøper MS-kjole i butikk, så får du med et bakstykke som skal være under snøringen. Jeg synes det er penest med det, får litt sånn Moulin Rouge-følelse uten.

Jeg hadde en vanlig stroppeløs BH-under. Hadde egentlig tenkt til å ha korsett/torsolette men fant ut at det var unødvendig i og med at det er korsett i kjolen.

Skrevet

jeg syntes at så lenge bruden føler seg behagelig og vel i kjolen så hvorfor ikke???

Skrevet (endret)

Synes ikke du trenger hverken bakstykke eller BH jeg. Med snøringen som er i en MS kjole så holder nok det i massevis for å holde puppene oppe ;-), det blir ganske stramt når kjolen blir knyttet riktig på skal du se.

Bruker forresten D-cup selv, glemte å si det og jeg synes ikke selv at jeg har noe voldsomt store pupper...

Endret av Tyren
Skrevet
Denne damen har for store pupper til å gå med stroppeløs kjole er min mening. Syns ikke det er fint når det "buler" ut flere steder.
Skrevet

Enig med Annie når det gjaldt akkurat den kjolen.

Gjest Gjest_Tari_*
Skrevet

Denne damen har jo silikon og kjole som er for liten over bysten. Så lenge kjolen sitter fint over bysten er det ikke noe problem selv om man har D-cup. Jeg hadde selv stroppeløs kjole og har D-cup og det bulte ikke ut noe sted :)

Gjest Rognebær
Skrevet

Det kommer jo ALT an på hvordan kjolen sitter over bysten.

Jeg har selv store pupper (F-cup) og var av den grunn overbevist om at stroppeløs kjole skulle jeg IKKE ha. Men gikk til slutt motvillig med på å prøve en - og den satt som et skudd.

Problemene startet selvfølgelig da jeg skulle finne undertøy. IKKE enkelt.

Jeg hadde ikke åpen snøring i ryggen, og endte med et torsolette fra PrimaDonna. (sjekk www.mariejo.com) Det satt veldig fint, og kan brukes både med og uten stropper. Jeg har brukt det mye siden under andre finkjoler også!

Jeg er sikker på du blir fin i kjolen din - og at du til slutt finner noe som passer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...