AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Heisann. Jeg skal ut å spise på Egon i morgen, da faren min har bursdag. Jeg er litt bevisst på ca. antall kalorier i maten, og prøver ikke å komme over 700 kcal (i alle fall ikke 800 kcal) per måltid. Men jeg vet ikke hva jeg kunne valgt, da jeg vedder på at all maten deres slett ikke er kalorifattig… jeg vurderer: •skinkebakt torsk •grillet kyllingbryst •blackenedstekt kylling •karbonadesmørbrød har også tenkt å be om å få dette uten eventuelle sauser/dressinger. Tror dere at noen av disse rettene eventuelt ville vært innenfor? Eller er det noen andre retter som ville vært bedre alternativ? takk på forhånd :) Anonymkode: 9d2ec...914
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Hvis du ber om grillet kyllingbryst uten saus og dressing og sier du vil ha dampede grønnsaker istedet for poteter/fries, blir det ikke mange kaloriene. Anonymkode: f7962...560
Østkantgutt1913 Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Prøv en bolle med gress.., da er du nok innafor grensa 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Skinkestekt torsk er jo mye grønnsaker om jeg husker. Torsk er ikke særlig kaloririkt det heller. Det «værste» med den retten er vel potetene som kommer mer. Det er skinke og ikke bacon, så får meg til å tro at det er mindre kaloririkt. Jeg vet ikke, men etter å ha spist den retten selv, kan jeg ikke tro at den er mer enn 700kcal. jeg vet ikke hvordan kalorimengden er. Men om jeg skulle gått på Egon selv nå, tror jeg at jeg hadde endt opp med den retten selv. Anonymkode: ee335...ddc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Dropp lunsjen. Eller kutt både frokost og lunsj til halvparten. Eller ta en times løpetur. Så koser du deg med akkurat det du har lyst på til middag. Anonymkode: 33adc...14e 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Enten fisk eller kylling, ikke så my fett -personlig ville jeg gått for fisk. Anonymkode: f9c9a...e93
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Karbonadesmørbrødet inneholder nok mye kalorier. Ville gått for torsken eller kyllingen. Grillet kylling har nesten ikke kalorier, og om tilbehøret er ris og grønnsaker, så blir det fryktelig lite kalorier. Da kan du fint ha litt saus ved siden av om du vil. Anonymkode: 7fa3e...169
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Ikke bruk kaloriene dine på Egon 😅. Anonymkode: 15d24...1e7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Heisann. Jeg skal ut å spise på Egon i morgen, da faren min har bursdag. Jeg er litt bevisst på i overkant opptatt av ca. antall kalorier i maten, Anonymkode: 9d2ec...914 Fikset det for deg Noe småhysterisk å bry seg om ett enkelt måltid, regner med du ikke spiser på restaurant annenhver dag. Slapp av og kos deg med maten. Anonymkode: 445c4...755 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Spis det du ønsker og gå tilbake til å telle kalorier som normalt i morgen. Det er veldig bra for hodet å gjøre det en gang innimellom, det er ikke normalt å nitelle hver eneste kalori livet ut og det vil ikke føre til en permanent vektøkning uansett. Med mindre du spiser noe med helt vilt mye fries ved siden av, skal det godt gjøres å spise mer enn 800 kalorier per måltid og det er ingen som tvinger deg til å spise opp alt tilbehøret. Spis en god, proteinrik hovedrett med god samvittighet. Anonymkode: b7ab1...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå