AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Vi har ett familiemedlem som er veldig syk og har mest sannsynligvis bare noen dager igjen, fælt som det er så må man planlegge litt. Når den tid kommer vil begravelsen være ett stykke unna oss, som krever mange timer i bil og båt for å komme seg dit. Det er også risiko for å bli værfast og at båt ikke går. Det er ikke sykehus eller lege i nærheten hvis det skulle skje noe. Det er ikke reisen som bekymrer de rundt meg, men tanken på at hvis det skjer noe er det en risiko for at man ikke får hjelp. Jeg er 30 uker nå og har hatt ett helt frisk svangerskap uten problemer. Det er jo alltid en liten risiko for at noe kan skje, men hva hadde dere gjort ? Dette er snakk om nært familiemedlem og vil jo selvfølgelig være der. Skal selvfølgelig snakke med legen om dette også, men ville bare høre deres mening. Skal jeg dra eller holde meg hjemme ? Alle svar mottas med stor takk! Anonymkode: db23d...b36
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Jeg ville nok datt hvis det var meg. Jeg reise til italia i 2 uker da jeg var i uke 28 og 29. Da var det jo selvfølgelig sykehus i nærheten da. Men tenker det er en veldig liten sjans for at noe skal skje så lenge før termin om du har hatt et helt normalt svangerskap uten komplikasjoner Anonymkode: 0b156...e32
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Jeg tror jeg ville valgt å reise hvis dette var noen jeg hadde kjær. Hadde tatt en legesjekk og jordmorbesøk rett før, bare for å sjekke at alt er bra. Sannsynligheten for å føde i uke 30 er jo liten. Samtidig har jeg full forståelse for om du velger å ikke reise. Gjør det du føler er best for deg ❤ Anonymkode: 5c7fe...b8d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Trist å høre. Jeg hadde reist i uke 30. det er mest sannsynlig 2,5 mnd til fødsel da. Anonymkode: 41874...fc4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Trist med familiemedlemmet ❤️ Jeg er 31 uker nå og føler selv at det er lenge til fødsel og at det nok ville gått fint å reise i Norge selv om jeg måtte vært en dag eller to langt unna sykehus. Helt isolert er man vel ikke om det skulle være krise, siden det er et sted folk bor..? Anonymkode: f70de...ade
Nordlænning24 Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Trist med familiemedlemmet ❤️ Jeg er 31 uker nå og føler selv at det er lenge til fødsel og at det nok ville gått fint å reise i Norge selv om jeg måtte vært en dag eller to langt unna sykehus. Helt isolert er man vel ikke om det skulle være krise, siden det er et sted folk bor..? Anonymkode: f70de...ade Det er en liten øy, skulle det bli dårlig vær er man faktisk helt isolert der ute. H*n sovnet stille inn i kveld, har legetime imorgen uansett, så skal høre da❤ Ts her btw. Ser jeg har huka av anonym på innlegget Endret 4. januar 2022 av Nordlænning24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå