Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det diaré, eller bare løst? 
Har plutselig hatt løs mage idag, ikke diaré. Man leter jo etter alle slags tegn.. 😛 

Anonymkode: 8dfe2...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvordan du definerer diaré, det var ikke vannete hos meg, men det kjentes ut som omgangssyken. Det var altså mageknip, flere doturer samme døgn og full tømming. 

Anonymkode: f34b5...294

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk løs mage (ikke diaré) ca 24 timer før fødsel startet, begge gangene. 

Anonymkode: ffac2...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk løs mage (ikke diaré) ca 24 timer før fødsel startet, begge gangene. 

Ved en, eller flere doturer? :) Vet det er forskjellig altså! Bare nysgjerrig :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ved en, eller flere doturer? :) Vet det er forskjellig altså! Bare nysgjerrig :) 

Flere doturer. Ved fødsel nr 2 kjente jeg det igjen, så vi sa ifra til besteforeldre (som skulle være barnevakt) at fødselen ville starte snart. Det stemte 😊

AnonymBruker
Skrevet

Fikk også løs mage i forkant. Til tider minnet det om diaré kanskje? Følte kroppen jobbet på høygir for å kvitte seg  med alt som kom inn 😆 

Jeg hadde løs mage flere uker i forkant. 

Anonymkode: 5e438...db1

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! Har ikke vært løs i magen tidligere. Men idag har barnet vært roligere enn normalt, og jeg fikk plutselig løs mage idag kl 12/13. 
Man blir jo koko! 😛 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takker for svar! Har ikke vært løs i magen tidligere. Men idag har barnet vært roligere enn normalt, og jeg fikk plutselig løs mage idag kl 12/13. 
Man blir jo koko! 😛 

Hvis du i tillegg er skikkelig lei av å være gravid, og nesten har begynt å tro at fødselen aldri kommer til å starte, så tipper jeg det er nære på 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du i tillegg er skikkelig lei av å være gravid, og nesten har begynt å tro at fødselen aldri kommer til å starte, så tipper jeg det er nære på 😊

Skikkelig lei er mildt sagt! Jeg er SÅ lei, ukomfortabel og alt som er.. Har en rar følelse i kroppen. Håper du har rett😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig løs mage natta gjennom, men hadde rier i tillegg da. Dro inn på sykehuset morgenen etter. Startet altså med rier hjemme, før magen ble tømt i flere omganger😅

Anonymkode: c5b62...36a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vannavgang og rier noen timer, og lå i badekaret på sykehuset med samboeren ved min side da jeg brått sa "du må ut. NÅ!" og kastet han ut av rommet. 

Det var ikke diare, men det var mykt. Og i MEEEEEENGDEEEER, så mye har jeg ALDRI bæsjet før. Jeg hadde også håpet på diare i forkant som et lite hint om at det var i gang, men det fikk jeg ikke. Men den berømte tømmingen kom den, altså, ingen tvil! 

fødte et par dager før termin, førstemann. 

Anonymkode: a2f13...ecd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var det diaré, eller bare løst? 
Har plutselig hatt løs mage idag, ikke diaré. Man leter jo etter alle slags tegn.. 😛 

Begynte å spy med begge to jeg. Folk har forskjellige greier. 

Anonymkode: 4e1c8...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Den var veldig løs, flytende. Med mageknip og at jeg bare måtte løpe på do i full fart flere ganger. Jeg trodde jeg var blitt syk eller hadde spist noe dårlig. 

Anonymkode: 1b36a...468

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Den var veldig løs, flytende. Med mageknip og at jeg bare måtte løpe på do i full fart flere ganger. Jeg trodde jeg var blitt syk eller hadde spist noe dårlig. 

Anonymkode: 1b36a...468

Samme her, begge gangene 😅 kom plutselig, og begge født med styrtfødsler.

Anonymkode: 572f9...d28

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde spist noe «dårlig» startet ca ett døgn før.. 

Anonymkode: 47b95...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...