Gjest Warrior Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Lurer på om det er flere som har havnet i karantene på grunn av noen ikke var ærlig om at de var syk/hadde symptomer? Jeg er så forbanna, og når smittesporing ringte så fikk jeg sjokk. Det er jo noe jeg har hatt sterk angst for hele tiden. Nå 3 dager senere reaksjonen begynner å komme mer. Nå jeg er livredd og sint. Personen visste h*n hadde symptomer, både hoste og vondt i lungene fikk jeg vite når jeg fikk beskjed h*n var smittet. Hvorfor gjør folk sånn. Hvorfor gir ikke folk beskjed at de ikke føler seg frisk men er med andre når de vet de kan smitte andre? Hvorfor ikke teste seg først? Nå må jeg være livredd for å bli syk. Tenk om jeg eller noen av de andre som også er i karantene på grunn av denne personen våkner med symptom en dag. Hvordan gikk det med dere andre i karantene? Ble du irritert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Skjønner deg godt. Det er ikke greit., det er viktig å ta hensyn og å begrense smittespredning Mest sannsynlig klarer du deg fint. Du er vel vaksinert og det styrker også sannsynligheten for at alt går bra, selv om du er smittet, men spesielt bittert om du er uheldig å får kipe langtidsvirkninger eller noe. Krysser fingrene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg hadde blitt kjempesint, synes det er ekstremt uforsvarlig og egoistisk. Har opplevd to ganger at folk har kommet med influensa på jobb, men siden de hadde testet seg, så mente de at det var greit. For det første vil jeg heller ikke ha vanlig influensa, og for det andre vet jo alle at de testene er lite verdt. Så viktige er ikke folk, at de må komme på jobb syke, covid eller ei. God bedring, du er en ung mann og det blir ikke ille for deg, med mindre du er veldig overvektig og utbrent og mangler d-vitamin på samme tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg