Gå til innhold

Debatten i kveld om hvorfor vi har strengere sjenkestopp julen 2021 enn 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det bra ting tas opp til debatt og ikke tro på alt som kommer ut. Uten å vite den egentlige grunnene. Spennende. Heia Fredrik.

Anonymkode: f4441...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dette med å tro på det som kommer ut å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (49 minutter siden):

Hva har dette med å tro på det som kommer ut å gjøre? 

Ja mulig det ble skrevet rart men endelig en journalist som tør å stille noen spørsmål vedrørende tiltakene. Det jeg har jeg ventet en stund på

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja mulig det ble skrevet rart men endelig en journalist som tør å stille noen spørsmål vedrørende tiltakene. Det jeg har jeg ventet en stund på

Ok. Ja, det kan bli interessant å se  

AnonymBruker
Skrevet

Selv om folk kan handle på polet, så tror jeg det handler litt om å få folk til å "holde roen". Det var veldig få store fester på nyttårsaften, det er veldig lav kriminalitet i landet akkurat nå selv om det skjer de verste ting (som vanlig...). Det er færre som reiser, færre som samler seg i store grupper. det kom en ny variant rett før jul, ingen visste om den virkelig var mildere eller om den var skummel. Hadde kranene vært åpne tidligere så kunne det blutt fullt kaos. Nå som omnikrom viser seg å være mildere så bør samfunnet åpens mer deretter. Men det er helt greit å være føre var, i min bok.

Anonymkode: 230fa...6ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv om folk kan handle på polet, så tror jeg det handler litt om å få folk til å "holde roen". Det var veldig få store fester på nyttårsaften, det er veldig lav kriminalitet i landet akkurat nå selv om det skjer de verste ting (som vanlig...). Det er færre som reiser, færre som samler seg i store grupper. det kom en ny variant rett før jul, ingen visste om den virkelig var mildere eller om den var skummel. Hadde kranene vært åpne tidligere så kunne det blutt fullt kaos. Nå som omnikrom viser seg å være mildere så bør samfunnet åpens mer deretter. Men det er helt greit å være føre var, i min bok.

Anonymkode: 230fa...6ae

Kidnapping på Tolga var å bevare roen lissom? Det skjedde selv om det var sjenkestopp, all knivstikkinga i nyttårsaften. osv osv ser ikke noe forskjell om det er sjenkestopp eller ikke jeg. 

Jeg sjenkestopp har ikke roet folket. Det har bare flyttet festinga ute av synet av folk flest. Det har vært vanvittig med festing denne jula på privaten. Folk har dratt fra hus til hus som er fulle av folk 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...