Gå til innhold

EXUVIANCE ELLER DERMALOCICA?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og skal shoppe på internett, men vet ikke om jeg skal investere i dermalogica eller exuviance-produkter. Kviser er problemet (selv om det ikke er så stort og utbredt) og jeg har brukt ex. en ganske lang periode. Huden er fin den, men jeg har ikke fått fantastisk ren hud slik jeg ble forespeilet. Noen som virkelig har peil her inne??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om Exaviance eller hva du kalte det, men ble nysjerrig på det.

Har du en link?

Jeg har brukt dermalogica i flere år og er kjempefornøyd med noen av produktene. Men f.eks fuktighetskrem bruker jeg et annet merke (decleor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd en øyenkrem derfra. Den var helt grei, men blir nok ikke kjøpt på nytt.

Tror nettsiden er neostrata.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker cleanser, tonic, dagkrem og nattkrem fra exuviance.

Jeg har blandingshud og plaget av acne.

Jeg har brukt serien i snart 2 mnd'er. Det jeg kan si er at huden er blitt 80% jevnere. Den er glatt og det er mye enklere å påføre sminke nå. Jeg går jo også til behandling (exuviance behandling) så jeg får utbrudd regelmessig. :roll:

Men alt er på overflaten. Det er ikke noe som ligger og lurer. Nå skal jeg gå uten behandling i en mnd og lurer fælt på hvordan huden blir når jeg ikke går til behandling.

Jeg er iallfall for Exuviance. Jeg brukte å slite med den samme kvisen i mange uker tidligere før det skjedde noe med den. Huden er så mye glattere og jevnere nå og jeg tror definitivt Exuviance har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Etter en behandling på salong fikk jeg skorper i huden, men den ble bedre etter det. I noen uker ihvertfall.. etterpå fikk jeg igjen dype kviser, som trenger behandling.

Jeg bruker ex. , men kan ikke si at huden er blitt noe bedre av den grunn!

Er nok ikke en av dem som kommer til å fortsette med dette merket selv om nattkremen er veldig god da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjest_tammy_*

Hej har brukt Exuviance och är övertygad att det är den bästa. Den är i tillägg inte testad på djur.

Exuviance är för mig den bästa serien.Har provat MÅNGA !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej har brukt Exuviance och är övertygad att det är den bästa. Den är i tillägg inte testad på djur.

Exuviance är för mig den bästa serien.Har provat MÅNGA !!!

Jeg har ikke testet Exuviance, men jeg elsker Dermalogica. Dermalogica er heller ikke testet på dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har et blandet forhold til Exuviance; jeg vil så gjerne like produktene derfra, men de ser ut til å irritere huden min.

Men å sammenlikne Dermalogica og Exuviance er som å sammelikne epler og appelsiner. Dermalogica har for det meste enkle renseprodukter og fuktighetskremer, mens mer eller mindre alle produktene fra Exuviance inneholder fruktsyrer som peeler og skal gjøre at aktive ingredienser fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest hekkers
Sitter her og skal shoppe på internett, men vet ikke om jeg skal investere i dermalogica eller exuviance-produkter. Kviser er problemet (selv om det ikke er så stort og utbredt) og jeg har brukt ex. en ganske lang periode. Huden er fin den, men jeg har ikke fått fantastisk ren hud slik jeg ble forespeilet. Noen som virkelig har peil her inne??? :roll:

Hei!

Har brukt Exuviance i snart ett år og er veldig fornøyd - synes produktene er lette å finne ut av, og kjipe kviser som tar laaang tid å bli kvitt har blitt borte i løpet av en uke!

Bruker "Blemish Treatment Gel" sammen med dag/nattkrem, vaske gel og tonic rens - det tok ca. 2-3 måneder med bruk av produktene hver dag før jeg virkelig merket forskjell - kan også varmt anbefale "Vespera Bionic Serum" - funker mot fine linjer etc.

Lykke til med valg av produkter - håper du finner det som passer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Jenna_*

Hei

Vet noen om et nettsted der jeg kan få kjøpt exuviance produkter?Var inne på Neostrata, men de leverer ikke utenfor USA.

Kjøper det vanligvis hos hudpleieren min, men det er jo så dyrt når man har gått tom for alt man trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet i flere år hos beautybridge.com det står at de ikkesender til Norge ,men det gjør de.bare hiv det du skal ha i basketen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Gjest_Berit_*

Hej dere, jeg har brugt exuviance i 4-5 år, ved siden av har jeg gjort såvel exuviance som dermatologica behandlinger. Alt er jo preferencer, men for min hud er exuviance absolut det beste, siden jeg får exem av dermatologica. Jeg har brugt mulitvitamin øyenkremen med den gav mig irritation på huden over øyenbrynene. Med exuviance er min hud strøken, det er absolut den beste serie jeg har brugt.

Jeg har forøvrigt prøvd de fleste, Revlon, Ellen Beatric, Elsa Hjeronymus, Bioterm, Clarins var ikke dårlig men ikke god nok, Guinot ennu bedre en Clarins, Dermatologica og MD formulation samt Rejuvi som var rett så bra. Men Exuvianse er top of the class. Jeg har gått in i salongen med tørr og irritabel exem hud og gått ut uten.

Dog synes jeg det er snålt at de ikke får lov at sende Exuviance produkter til europa, bare for at de europeiske distributører overcharger.. Hadde det bare vært litt hadde jeg ikke klaget men det er jo dobbelt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_maria_*
Jeg har handlet i flere år hos beautybridge.com det står at de ikkesender til Norge ,men det gjør de.bare hiv det du skal ha i basketen.

Det stemmer IKKE. Prøvde dette, de trakk meg på kredittkortet, og jeg satt i god tro og ventet på ordren fra beautybridge... Nesten 2 måneder. Måtte ta kontakt for å få refundert pengene, for de leverer ikke til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gry_*
Det stemmer IKKE. Prøvde dette, de trakk meg på kredittkortet, og jeg satt i god tro og ventet på ordren fra beautybridge... Nesten 2 måneder. Måtte ta kontakt for å få refundert pengene, for de leverer ikke til Norge.

Beautybridge sender til Norge. Handler derfra minst seks ganger i året. Pakken kommer frem i løpet av 1-2 uker hver gang. Du har nok vært litt uheldig den ene gangen er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

strawberrynet.com er et bra nettsted som selger hudpleieprodukter og kosmetikk. De selger desverre ikke exuviance, men Dermalogica og masse andre bra merker. De leverer også garantert til Norge, og oppgir priser i norske kroner. Det er muligens ikke like billig som Amerikanske distributører og nettbutikker, men ganske bra priser sammenlignet med hudpleiesalonger i Norge. Jeg har brukt exuviance i et halvt år nå, og er kjempefornøyd. Skal teste ut det beautybridge nettstedet, og håper jeg ikke blir så uheldig. Jeg er ganske lei av å måtte renske bankkontoen når jeg skal kjøpe bra hudpleie og kosmetikk produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...