AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei Anonymkode: 5c357...1b5 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei Anonymkode: 49c8f...01d Hva har årsaken vært da? Og hva syntes dere om damene? Anonymkode: efa17...655
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 laPistola skrev (1 minutt siden): Nei. Hva har årsaken vært da? Og hva syntes du om damene? Anonymkode: efa17...655
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Hadde kvinnene vært i 20-årene hadde det vært årsaken, men det er de jo ikke, så.. Anonymkode: 94054...e33
Gjest laPistola Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har årsaken vært da? Og hva syntes du om damene? Anonymkode: efa17...655 Kun for og se Tobias santelmann strippe. La ikke så mye merke til at det var damer der.
Antiviruset Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Det var for å få et innblikk i dette miljøet som Exit beskriver, og se hvor degenerert og kynisk man kan bli av penger og makt. Det er bare ikke grenser hvor langt ned i ondskapen man kan synke når pengene, dop, og hor er det som rår. 14
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Jeg så på Exit pga kokainen. Anonymkode: 21bc4...9b8 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 Nei. Synes det var bare interessant å få et innblikk i «miljøet» Anonymkode: 10cb2...73b 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har årsaken vært da? Og hva syntes dere om damene? Anonymkode: efa17...655 Jeg kjedet meg og trengte en ny serie å se på, og «alle» hadde sett Exit. Jeg likte at den var så utrolig fjernt fra min egen virkelighet, plottet og at det skjedde noe hele tiden. Det sitter da seriøst ingen og ser en hel serie pga det er fine damer eller fine menn med i den, det tror jeg ikke på. Anonymkode: 49c8f...01d 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Antiviruset skrev (2 minutter siden): Det var for å få et innblikk i dette miljøet som Exit beskriver, og se hvor degenerert og kynisk man kan bli av penger og makt. Det er bare ikke grenser hvor langt ned i ondskapen man kan synke når pengene, dop, og hor er det som rår. Tror nok de fleste menn ønsker å leve slik som disse mennene. Knulle unge damer, ha mye penger og ruse seg. Det er jo den ideelle livsstil for menn? Anonymkode: 94054...e33 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjedet meg og trengte en ny serie å se på, og «alle» hadde sett Exit. Jeg likte at den var så utrolig fjernt fra min egen virkelighet, plottet og at det skjedde noe hele tiden. Det sitter da seriøst ingen og ser en hel serie pga det er fine damer eller fine menn med i den, det tror jeg ikke på. Anonymkode: 49c8f...01d Samme her 😊 Nei det høres rart ut, sikker på at du er gammel nok til å ha sett exit ts? 😄 Anonymkode: ea087...1d1 2
Gjest Trøst Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjedet meg og trengte en ny serie å se på, og «alle» hadde sett Exit. Jeg likte at den var så utrolig fjernt fra min egen virkelighet, plottet og at det skjedde noe hele tiden. Det sitter da seriøst ingen og ser en hel serie pga det er fine damer eller fine menn med i den, det tror jeg ikke på. Anonymkode: 49c8f...01d Ex-en ville se Spartacus med meg, jeg syns serien hørtes uinteressant ut. Det var den for så vidt også, men jeg så hele serien sammen med han på grunn av de kjekke mennene. 🤣
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 Er hetero kvinne så nei. Det var god underholdning. Anonymkode: cc612...39e 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror nok de fleste menn ønsker å leve slik som disse mennene. Knulle unge damer, ha mye penger og ruse seg. Det er jo den ideelle livsstil for menn? Anonymkode: 94054...e33 Det er sikkert kult i 20-årene, men de fleste hadde nok ikke giddet når de ble eldre. Anonymkode: cc612...39e 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 Jeg så på exit for å få med meg de scenene der damene gikk frem og tilbake i undertøyet. Da kunne jeg bruke dette til å fantasere om min partner når jeg skulle nappe løken. Anonymkode: 6c639...77e 2
Antiviruset Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror nok de fleste menn ønsker å leve slik som disse mennene. Knulle unge damer, ha mye penger og ruse seg. Det er jo den ideelle livsstil for menn? Anonymkode: 94054...e33 Overhodet ikke, hadde ikke fristet en gang. De forgikk i ondskap og vold et par stykker av de uansett. En livstil jeg aldri kunne tenkt meg faktisk. Nå er det nok mange i finansmiljøene som ikke holder på slik, de skygger langt unna dette. For det ender stort sett i et ødelagt liv på sikt. Det samme gjelder jo mange innenfor film, musikkmiljøer og idrett med en stjernestatus. "Piker, vin og sang ender med en tidlig overdose død eller selvmord. Utallige eksempler av det fra inn og utland. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå