Gå til innhold

Dere som har sett serien «EXIT», hvorfor så dere på det? Var det for damene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig 

Anonymkode: efa17...655

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 5c357...1b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 49c8f...01d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 5c357...1b5

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei 

Hva har årsaken vært da? Og hva syntes dere om damene? 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (1 minutt siden):

Nei.

Hva har årsaken vært da? Og hva syntes du om damene? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kvinnene vært i 20-årene hadde det vært årsaken, men det er de jo ikke, så.. 

Anonymkode: 94054...e33

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har årsaken vært da? Og hva syntes du om damene? 

Kun for og se Tobias santelmann strippe. La ikke så mye merke til at det var damer der. 

Skrevet

Det var for å få et innblikk i dette miljøet som Exit beskriver, og se hvor degenerert og kynisk man kan bli av penger og makt. Det er bare ikke grenser hvor langt ned i ondskapen man kan synke når pengene, dop, og hor er det som rår.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på Exit pga kokainen. 

Anonymkode: 21bc4...9b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Synes det var bare interessant å få et innblikk i «miljøet»

Anonymkode: 10cb2...73b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva har årsaken vært da? Og hva syntes dere om damene? 

Jeg kjedet meg og trengte en ny serie å se på, og «alle» hadde sett Exit. Jeg likte at den var så utrolig fjernt fra min egen virkelighet, plottet og at det skjedde noe hele tiden. 

Det sitter da seriøst ingen og ser en hel serie pga det er fine damer eller fine menn med i den, det tror jeg ikke på. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Det var for å få et innblikk i dette miljøet som Exit beskriver, og se hvor degenerert og kynisk man kan bli av penger og makt. Det er bare ikke grenser hvor langt ned i ondskapen man kan synke når pengene, dop, og hor er det som rår.

Tror nok de fleste menn ønsker å leve slik som disse mennene. Knulle unge damer, ha mye penger og ruse seg. Det er jo den ideelle livsstil for menn? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjedet meg og trengte en ny serie å se på, og «alle» hadde sett Exit. Jeg likte at den var så utrolig fjernt fra min egen virkelighet, plottet og at det skjedde noe hele tiden. 

Det sitter da seriøst ingen og ser en hel serie pga det er fine damer eller fine menn med i den, det tror jeg ikke på. 

Samme her 😊 Nei det høres rart ut, sikker på at du er gammel nok til å ha sett exit ts? 😄 

Anonymkode: ea087...1d1

• Liker 2
Gjest Trøst
Skrevet

Ex-en ville se Spartacus med meg, jeg syns serien hørtes uinteressant ut. Det var den for så vidt også, men jeg så hele serien sammen med han på grunn av de kjekke mennene. 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Er hetero kvinne så nei. Det var god underholdning.

Anonymkode: cc612...39e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror nok de fleste menn ønsker å leve slik som disse mennene. Knulle unge damer, ha mye penger og ruse seg. Det er jo den ideelle livsstil for menn? 

Det er sikkert kult  i 20-årene, men de fleste hadde nok ikke giddet når de ble eldre. 

Anonymkode: cc612...39e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på exit for å få med meg de scenene der damene gikk frem og tilbake i undertøyet. Da kunne jeg bruke dette til å fantasere om min partner når jeg skulle nappe løken.

Anonymkode: 6c639...77e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Overhodet ikke, hadde ikke fristet en gang. De forgikk i ondskap og vold et par stykker av de uansett. En livstil jeg aldri kunne tenkt meg faktisk. Nå er det nok mange i finansmiljøene som ikke holder på slik, de skygger langt unna dette. For det ender stort sett i et ødelagt liv på sikt. Det samme gjelder jo mange innenfor film, musikkmiljøer og idrett med en stjernestatus. "Piker, vin og sang ender med en tidlig overdose død :) eller selvmord. Utallige eksempler av det fra inn og utland.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 34d3c...77a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...