AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Vi skulle egentlig i bursdag, men barnet der hadde omgangssyke fikk vi beskjed om. Da takket vi nei til å dra. Da ble foreldrene sure og spurte om vi virkelig brydde oss så lite om barnet, og vi burde faktisk tåle og få Omgangssyke for barnet er viktigst her, ikke vi. Ok. Jeg skjønner ikke hvorfor de gir beskjed for så å bli sure når vi takket nei. De hadde tydeligvis tenkt å ha bursdag uansett, noe som er litt uansvarlig når det er sykdom I huset. Hva hadde du gjort? Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: e05f9...37f 5
KristinF Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Dette må da kanskje være årets dummeste foreldre? Klart dere ikke ville dra og risikere å få omgangssyken! Jeg hadde heller ikke dratt. 36
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Det høres veldig spesielt ut.. Ingen orker vel å frivillig oppsøke omgangssyke. Bursdagen ville jeg feiret når ungen var frisk igjen. Anonymkode: 5fba5...4fe 17
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 What?! Vi har også hatt omgangssyke til bursdag for et av barna...da AVLYSTE vi SELVSAGT bursdagsfeiringen og tok den igjen senere. Hva feiler det folk! Anonymkode: 60a1e...c8c 14
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Ved omgangssyke holder jeg meg laaaaaaaaangt unna, så lenge som mulig. Heldigvis vet de rundt meg med barn dette, så ingen ville ha drømt om å i det hele tatt invitere meg hjem til seg med syke barn. Anonymkode: 50840...99e 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Vi har vært i bursdag der ene ungen hadde hatt omgangssyke inntil 10 timer før. Vi fikk ikke vite det og dro dit med baby på 4 mnd. Hele gjengen ble smittet og spesielt babyen ble kjempedårlig - var så vidt vi ikke dro på sykehuset. Så her får de ta seg en bolle. Kanskje hør om de vil komme på kaffe neste gang dere ligger flatt ut? Anonymkode: 168f8...b60 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Norovirus er svært smittsomt. De foreldrene var ekstremt navlebeskuende. Ville heller risikert korona enn norovirus. Anonymkode: 2e29b...aa9 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 "burde faktisk tåle å få omgangssyke" er det i det hele tatt mulig å bruke disse ordene i samme setning? Det er noe av det dummeste jeg noen gang har hørt. Misery loves company er det noe som heter, men det får da være grenser. Anonymkode: a39ac...f6a 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Idioter 😂 finnes det virkelig sånne mennesker? NEI, barnet ditt sin bursdag er ikke viktigere enn å skjerme meg selv fra ondskapen kalt omgangssyke. Anonymkode: 0a1cd...38e 6
Gjest loveli Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 Den lille prinsen eller prinsessen som hadde bursdag er mamma og pappas lille øyensten vettu, ingenting i hele verden betyr jo mer enn at hen skal feire bursdagen sin. 😅 Sånn foreldre as.
celmarith Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 Jeg hadde aldri satt mine ben hjemme hos noen hvor det herjer omgangsyke! Og hadde vi hatt omgangsyke hjemme hos oss, så hadde jeg ikke tatt i mot gjester. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Crazy folk. Jeg hadde selvsagt ikke dratt, og jeg hadde ikke brydd meg noe om hva de hadde sagt om den saken. Anonymkode: 6b3c3...b31 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Vi har også noen av dem i slekta.. Inviterer og møter opp med alt fra omgangssyke, smittsom ørebetennelse, barnemark og lus.... Ene selskapet skulle barnet blåse ut lysene og endte opp med å hoste slim og gørr ut over hele kaka... Og da klagde på at ikke gjestene ville spise 🤣 Sa klart i fra at når bursdagsbarnet ligger på sofaen under pledd har det IKKE en god bursdag. Hele familien er utrolig skeptisk hver gang de inviterer etter alle fadesene 😅 Men de mener at hvis ikke barna får gavene og selskapet AKKURAT på dagen faller hele verden i grus for dem. Anonymkode: 12a58...3db 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi skulle egentlig i bursdag, men barnet der hadde omgangssyke fikk vi beskjed om. Da takket vi nei til å dra. Da ble foreldrene sure og spurte om vi virkelig brydde oss så lite om barnet, og vi burde faktisk tåle og få Omgangssyke for barnet er viktigst her, ikke vi. Ok. Jeg skjønner ikke hvorfor de gir beskjed for så å bli sure når vi takket nei. De hadde tydeligvis tenkt å ha bursdag uansett, noe som er litt uansvarlig når det er sykdom I huset. Hva hadde du gjort? Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: e05f9...37f Jeg hadde sagt at barnet sikkert har mer glede av bursdagsfeiring når det er blitt friskt, så da kommer dere gjerne. Hvor moro erdet å spise sjokoladekake når man har elendig matlyst.. Anonymkode: e898d...202 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 Dette tror jeg ikke på, en gang Anonymkode: 329f5...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette tror jeg ikke på, en gang Anonymkode: 329f5...9d1 Jeg lyver ikke. Alltid må noen skrive i en tråd at de ikke tror noe på det som skrives. Anonymkode: e05f9...37f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lyver ikke. Alltid må noen skrive i en tråd at de ikke tror noe på det som skrives. Anonymkode: e05f9...37f Ja, fordi det er helt idiotisk, at for det første så er det folk som oppfører seg slik og for det andre man trenger råd for hvordan respondere til slikt. Man forteller de hvordan ståa er, vel! Anonymkode: 329f5...9d1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, fordi det er helt idiotisk, at for det første så er det folk som oppfører seg slik og for det andre man trenger råd for hvordan respondere til slikt. Man forteller de hvordan ståa er, vel! Anonymkode: 329f5...9d1 Uansett så er det jeg skriver sant. Anonymkode: e05f9...37f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 Fytti, da utsetter man selvfølgelig feiringen Anonymkode: cf65f...a56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå