Gå til innhold

Hva må til for at du skal knulle kona med engang du kommer hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sminke hadde nok ikke gjort noe for meg du. 

Anonymkode: 23925...db3

Ikke meg heller. Har hun på tights som viser litt mer enn vanlig, så er i hvert fall jeg klar.

Anonymkode: 5e91b...6c1

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at "Huset er tomt for unger, kom igjen!" hadde gjort susen her. 

Det skjer bare ikke at huset er tomt for unger. 🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, seksualdriften min er sterk, men jeg går lei av sex med samme partner. Utroskap er selvsagt helt uaktuelt, og veldig få friske mennesker (mine kone inkludert) aksepterer jo et åpent forhold.

Anonymkode: d114a...cb7

Runker du ofte da? 

Anonymkode: 717f8...dbc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Trolltunge said:

Jeg er 100% sikker på at "Huset er tomt for unger, kom igjen!" hadde gjort susen her. 

Så blir det aldri noe fart på det hjemme, da? Høres vrangt ut!

Her holder det fint med "de sover nok nå". Går fint hvis man ikke må rive ned veggene og lage et veldig leven for å kose seg litt...mye! Vanesak for vår del. Kom hjem fra kveldsjobbing til koseklar frue i kveld. Ingen ble skuffet! Og hva måtte til? Vi kledde av oss og inntok senga. Ukomplisert, som alltid når begge er klare! Jeg er aldri vond å be. Kveldsmat fikk vente, til nå...

Men må tenke litt, snart vil de henge oppe senere og senere. Spørs om vi ikke må innføre "middagshvil" etter hvert. 

Anonymkode: 0a50c...be5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her holder det fint med "de sover nok nå". Går fint hvis man ikke må rive ned veggene og lage et veldig leven for å kose seg litt...mye! Vanesak for vår del. Kom hjem fra kveldsjobbing til koseklar frue i kveld. Ingen ble skuffet! Og hva måtte til? Vi kledde av oss og inntok senga. Ukomplisert, som alltid når begge er klare! Jeg er aldri vond å be. Kveldsmat fikk vente, til nå...

Men må tenke litt, snart vil de henge oppe senere og senere. Spørs om vi ikke må innføre "middagshvil" etter hvert. 

Vi må definitivt begrense oss. Mer vanlig at det er flere barn her enn ingen barn. 

Våre er der at de gjerne er våken lengre enn oss. Ikke lett! 

Vi har telt, båt, campervan og klippekort på hotell. 🤣

• Liker 1
Skrevet

At hun har teaset meg. Det er sjeldent vi prioriterer sex umiddelbart etter vi begge har kommet hjem fra jobb. Det kommer litt mer utover kvelden.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Trolltunge said:

Vi må definitivt begrense oss. Mer vanlig at det er flere barn her enn ingen barn. 

Våre er der at de gjerne er våken lengre enn oss. Ikke lett! 

Vi har telt, båt, campervan og klippekort på hotell. 🤣

Hmm...ja, ser vi kanskje må tenke litt fremover. Vi er kanskje litt godt vant med sovende barn før 2200. Men orker ikke bekymre meg...akkurat nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At hun ligger i senga, "freshly fucked", med raknede strømper, pulesveis, sminken gnidd utover, fitta oppsvulmet og godt fylt opp - og sier "han gjorde en bra jobb, nå er det din tur, ta meg tilbake, fyll meg opp" 😎

Anonymkode: 559ee...689

Skrevet
Trolltunge skrev (3 timer siden):

Bygg anneks

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (10 minutter siden):

Bygg anneks

Står på planen. 😁

Uansett, det er antagelig noen få år. Vi holder ut. Reiser bort jevnlig, og prøver å være stille som mus hjemme. Å ha store barn er mye mer utfordrende enn småbarn angående dette, men det positive er jo at man ikke lenger trenger barnevakt for å stikke av litt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2022 den 14.52):

Er det noe spesiell type sminke? 
hår? 
klær?

Sexy skolejente look? 

Noe naturlig som der sexy ut? 

Anonymkode: 8a5ef...f0c

At det er enkelt. Ikke noe mas om forspill og piss. Gå på rommet og pløye på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn tenkte foreldrene mine sikkert også og faen i helvete har traumer etter å ha hørt de kaste seg i høyet x antall ganger mens jeg var barn/tenåring. Ene gangen styra jeg på soverommet alene med den elektriske tannbørsten min mens jeg hører mamma hyle og pappa pese på som om det sto om liv. Onanerte ikke på flere uker etter det, ville kaste opp når jeg tenkte på at jeg onanerte mens de pulte på soverommet i etasjen over. Her var jeg vel 14 år eller noe.

En annen gang skulle jeg bare på kjøkkenet for å hente meg noe å drikke og neimen styra de ikke da også. Sitter friskt i minne å ha hørt pappa si til mamma at hun har de deiligste puppene og fineste fitta i landet. Jeg var 11!!!! Busta dem også når jeg var sånn 6 år, jeg hadde hatt mareritt og ville sove i senga med de (noe jeg fikk lov til ofte). Der og da skjønte jeg ikke, men i voksen alder betyr det bare en ting når mamma sitter oppå pappa og de begge er svette.. "Pappa har du også hatt mareritt?"

Jeg skulle ønske jeg kødda, men det gjør jeg ikke.. Dukket opp når jeg leste den setningen der. Kan forsikre deg om at barna dine ikke alltid sover når du tror og de hører nok mye av det som foregår. 

Anonymkode: 155e1...872

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2022 den 20.52):

Ja, noen leter jo hele livet og ødelegger det for seg selv når de først finner hun. 😆

Anonymkode: eab18...e3a

Finner «HENNE» Hva slags grammatikk lærer barn på skolen i dag. Om noen grammatikk i det hele tatt. 

Anonymkode: 48eac...83d

Skrevet

Tja, at jeg ble attraktiv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/4/2022 den 14.52):

Er det noe spesiell type sminke? 
hår? 
klær?

Sexy skolejente look? 

Noe naturlig som der sexy ut? 

Anonymkode: 8a5ef...f0c

At hun har kledd seg opp "slutty", gjerne i latex med strømper😜

Anonymkode: 64245...7cc

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ny kone. 

Anonymkode: d0a13...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...