Gå til innhold

Studenter, hva er deres erfaring med Inspera? Er det lett å bruke / laste opp oppgaven?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På forhånd takk 

Anonymkode: 1a81b...dfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levert mang en oppgave i Inspera gjennom studietiden 🧓 Enkelt å bruke, har aldri hatt noen problemer - bortsett fra én gang under en hjemmeeksamen da jeg skulle levere, men så fikk jeg ikke til å lagre i PDF, lol. Det var pc-en min som køddet seg, riktignok. 

Anonymkode: 6ad8d...98f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkelt, men likevel lurt å sette av litt tid hvis det skulle skjære seg. 

Anonymkode: 61092...468

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har levert mang en oppgave i Inspera gjennom studietiden 🧓 Enkelt å bruke, har aldri hatt noen problemer - bortsett fra én gang under en hjemmeeksamen da jeg skulle levere, men så fikk jeg ikke til å lagre i PDF, lol. Det var pc-en min som køddet seg, riktignok. 

Anonymkode: 6ad8d...98f

Veldig enkelt, men likevel lurt å sette av litt tid hvis det skulle skjære seg. 

Anonymkode: 61092...468

Tusen takk! 🥰

Skrevet

Opplevde det som veldig greit på individuell hjemmeeksamen, lett å forstå.

Verre på gruppeeksamen. Litt tungvint system med tilgang for en hel gruppe, en person må levere inn, og de andre må knytte seg til oppgaven. Jeg fikk ikke opp noe valg om tilknytning, og stod dermed ikke som bidragsyter til oppgaven...

Men skolen ordnet opp, så jeg fikk karakteren min likevel (litt etter de andre).  

AnonymBruker
Skrevet
Myrmica skrev (11 minutter siden):

Opplevde det som veldig greit på individuell hjemmeeksamen, lett å forstå.

Verre på gruppeeksamen. Litt tungvint system med tilgang for en hel gruppe, en person må levere inn, og de andre må knytte seg til oppgaven. Jeg fikk ikke opp noe valg om tilknytning, og stod dermed ikke som bidragsyter til oppgaven...

Men skolen ordnet opp, så jeg fikk karakteren min likevel (litt etter de andre).  

Det eneste jeg trenger å gjøre er å laste opp teksten min der. Håper at det går greit :) Skal selvfølgelig gjøre det et par timer før fristen, ikke 5 minutter før 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noe problem. Lønner seg å ha logget inn på forhånd og forsikre seg om at man vet hvor man skal. 

Anonymkode: 95a1c...310

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiotsikkert etter min mening. Går ikke an å gjøre feil.

Anonymkode: 657be...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Idiotsikkert etter min mening. Går ikke an å gjøre feil.

Anonymkode: 657be...537

Herlig 😁😁

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man at man har levert oppgaven? Når jeg åpner Inspera, står det: "Du leverte for tre timer siden", men jeg kan ikke se eller laste ned oppgaven min 😯😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan vet man at man har levert oppgaven? Når jeg åpner Inspera, står det: "Du leverte for tre timer siden", men jeg kan ikke se eller laste ned oppgaven min 😯😔

Jeg er så stresset 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette går fint, nå må du bare prøve å tenke på noe annet frem til du får karakter. Generelt er det alltid lurt å laste ned og sånn dobbeltsjekke at alt går bra i opp- og nedlastning når du leverer oppgaver og eksamener, men det er du kanskje klar over.

Anonymkode: 64498...cb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette går fint, nå må du bare prøve å tenke på noe annet frem til du får karakter. Generelt er det alltid lurt å laste ned og sånn dobbeltsjekke at alt går bra i opp- og nedlastning når du leverer oppgaver og eksamener, men det er du kanskje klar over.

Anonymkode: 64498...cb4

Er det ikke rart at jeg ikke kan se oppgaven min? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Anyone?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anyone?? 

Den skal ligge i arkivet der. Jeg husker ikke nøyaktig hva fanen heter, men jeg husker at jeg slet litt med å finne den når jeg i ettertid skulle sjekke hva jeg hadde levert. 

AnonymBruker
Skrevet

Noe skjedde under en travel tretimerseksamen slik at jeg leverte akkurat på fristen, men prøven lukket seg og jeg fikk ikke levert. Den stengte på sekundet da fristen var - ingen margin for leveringen. Det er jo kanskje ikke så rart, men på vanlig skoleeksamen var det lov til å bruke inntil 15 minutter ekstra på å ordne papirene, så 15 sekunder eller opptil et par minutter for datatekniske problemer kunne det kanskje vært i Inspera også... 

Anonymkode: 227c1...2e0

AnonymBruker
Skrevet
Alt blir ok skrev (1 time siden):

Den skal ligge i arkivet der. Jeg husker ikke nøyaktig hva fanen heter, men jeg husker at jeg slet litt med å finne den når jeg i ettertid skulle sjekke hva jeg hadde levert. 

Det ligger ingenting der nå, men står «du har levert», så da vet jeg ikke... 

AnonymBruker
Skrevet

Noe skjedde under en travel tretimerseksamen slik at jeg leverte akkurat på fristen, men prøven lukket seg og jeg fikk ikke levert. Den stengte på sekundet da fristen var - ingen margin for leveringen. Det er jo kanskje ikke så rart, men på vanlig skoleeksamen var det lov til å bruke inntil 15 minutter ekstra på å ordne papirene, så 15 sekunder eller opptil et par minutter for datatekniske problemer kunne det kanskje vært i Inspera også... 

Derfor bør man levere litt før, og det gjorde jeg! 30 min før eller noe. Jeg lastet opp fil i PDF og det sto at den blir automatisk levert når fristen går ut. 

AnonymBruker
Skrevet
Alt blir ok skrev (1 time siden):

Er det mulig at man ikke ser det med en gang, men etter noen dager? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette skjedde meg og, så jeg ringte bare et telefonnummer som stod der og de åpnet prøven for meg slik at jeg kunne levere.

Anonymkode: 23cb1...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...