AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Hei Min venninne fyller straks 30 år. Hun har nettopp blitt tobarnsmamma og jeg er selv høygravid. Derfor blir det ingen stor feiring. Allikevel ønsker jeg å gjøre stas på henne. Noe litt ekstra på en sånn merkedag! Hva kan jeg gjøre? Noen ideer til noe morsomt påfunn? Hyggelig, gøyalt eller hva det måtte være. Har tenkt å bestille morgenlevering, siden jeg bor en times tid fra henne. Drar på besøk med en gave også. Hva hadde vært gøy om du ble 30 år? Jeg er virkelig åpen for ideer, så håper noen vil hjelpe 🥳 Anonymkode: 9cdd5...eab
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Kommer jo litt an på hvor mye penger du vil legge i det, men da min bestevenninne ble 30 år var hun gravid og jeg hadde en baby på 4 mnd. Da ga jeg tur på spa, vi var der et par timer og badet og koste oss og fikk massasje begge to. Superdigg både for meg som småbarnsmor og henne som gravid Anonymkode: fb268...d87
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Takk for tips ☺️ Anonymkode: 9cdd5...eab
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Evt ta henne med ut på en fin lunsj. Et sted med utsikt? Anonymkode: 7257b...1fe
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Ingen flere? Tenkte på stor plakat på husveggen hennes, men så bor dem ikke SÅ sentralt/ved vei at det blir så mye tuting tror jeg. Og kanskje ikke så gøy med babyen og tuting 😅 Anonymkode: 9cdd5...eab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Lunsj/spa er ett av få forslag som funker uten å kjenne personen. Jeg personlig ville HATET plakat på husveggen, og jeg ville reagert negativt på om en venninne hadde gjort noe slikt. Anonymkode: b34e5...aa3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå