AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg mistet i uke 5, tidlig, men jeg klarer likevel ikke slutte å tenke på hva som kunne ha blitt.. En del av meg prøver å tenke at så tidlig SA kan anses som en sen menstruasjon, men etter flere positive tester var det likevel traumatisk å blø ut embryoet.. Det var også dårlig tidspunkt for både meg og kjæresten å få barn nå, da vi så vidt har vært sammen i et halvt år og vi begge studerer. Sånn sett var det også "like greit" at naturen gikk sin gang. Er jeg dramatisk som tar dette så tungt selvom det var så tidlig i svangerskapet? Føler jeg burde ta meg sammen, men sorgen kommer over meg titt og ofte.. Anonymkode: 970ee...e21
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Alt er lov Blir man glad og forventingfull ved positiv test, så vil man jo også bli lei av når det ikke går allikevel. Rart hvor mange tanker man greier å tenke angående graviditeten på kort tid, så jeg skjønner deg ❤️ Anonymkode: f1419...b99
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Det er absolutt lov å bli lei seg! Jeg ville kanskje ikke kalt det å sørge siden det forbinder jeg med dødsfall. Men det betyr jo ikke at du ikke kan få være trist, lei deg, sint, skuffet osv. Synes du skal akseptere de følelsene du har så fremt de ikke tar helt overhånd ❤️ Gi deg litt tid til å være lei deg, snakk med samboeren din osv. Anonymkode: 97122...927 3
Hulderen Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Klart du har lov til å sørge, du har jo mistet et lite liv som var der. Stor trøsteklem til deg ❤️ Endret 4. januar 2022 av Hulderen
Tarzani Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Sorg er komplisert. Og det oppleves ikke likt for alle. Heldigvis er det ingen som kan fortelle andre at sorgen de føler er feil. Det er viktig at du tillater deg å føle det som du gjør. Stenger du det inne vil du i verste fall ikke komme deg over kneika. Det gjelder både spontanabort i uke 5 og alle andre typer dyp sorg❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Ja det er det! Og jeg tror det er sundt å få reagert og sørget istedet for fortrenge hva man føler. Er ikke noen fasit på hva du skal føle Anonymkode: 77cb9...752
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Selvsagt er det lov å bli lei seg. Men som ved all annen sorg så må man prøve å ikke la sorgen spise en opp, det fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: b425d...919 1
C8H10N4O2 Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Folk sørger over svangerskap som aldri har funnet sted. Det er ikke noe mindre riktig å sørge over en tidlig SA. Ta følelsene dine på alvor. ❤️❤️ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå