Gå til innhold

Når var du i banken sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Når er slikt egentlig nødvendig i dag? Jeg har til og med tatt et lite lån uten å møte opp i banken. Alt skjedde pr mail i nettbank, telefon og post.

Jeg skjønner jo at man må i banken ved huslån, men når må man det ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i banken på fredag for å etterlyse noen papirer som de vistnok hadde rotet vekk, eller noe.

Det var en opprettelse av en kontoavtale, og jeg hadde signert papirene, men kontoen hadde ikke blitt opprettet på en uke.

Da var det tid for etterlysning.

Ellers så er jeg inne i banken for å sette inn penger

Skrevet

Jeg har ikke vært i banken min siden 1998 , da jeg skulle etterlyst 30 000 jeg hadde overført til min engelske bankkonto, men de hadde ikke kommet (og det var 3 mnd etter, jeg hadde helt glemt det av). Tror aldri jeg har ringt eller sendt dem post eller email, bruker bare nettbanken.

Gjest Violetta
Skrevet
Jeg har ikke vært i banken min siden 1998 , da jeg skulle etterlyst 30 000 jeg hadde overført til min engelske bankkonto, men de hadde ikke kommet (og det var 3 mnd etter, jeg hadde helt glemt det av). Tror aldri jeg har ringt eller sendt dem post eller email, bruker bare nettbanken.

Ja men på min nettbank så har jeg et mailsystem der jeg kan spørre om ting. Det er det jeg mener med mail.

Skrevet

i fjor (ca 1 år siden) da vi var å søkte om lån til å kjøpe leilighet

Skrevet

Da jeg jeg skulle heve mitt siste studielån! Der krever de nemlig kvittering på gjeldsbrev for hvert semester.

Gjest gjest 0
Skrevet
Da jeg jeg skulle heve mitt siste studielån! Der krever de nemlig kvittering på gjeldsbrev for hvert semester.

Samme her!

Også var jeg i banken for 6 mnd for å opprette en depositumskonto og for 1 år siden da vi søkte om lån som vi ikke fikk :sur:

Skrevet

For 2-3 uker siden for å løse ut noen aksjeandeler. Også er jeg i banken for å sette inn penger.

Skrevet

Før jul i fjor, når jeg åpna BSU-konto er vel siste gang jeg var inne i en bank.

Gjest Sesselja
Skrevet

Forrige torsdag, da jeg var med mannen når han åpnet BSU-konto.

Gjest Catwoman
Skrevet

I forrige uke. Tømte sparebøssa i mynttelleren, for så å sette pengene på konto.

Skrevet

For noen måneder siden, for vi kjøpte hus. Men før det var det nok 3 år siden sist :)

Skrevet

Jeg var så misfornøyd med servicen i bankene jeg hadde så jeg kuttet alle, og tok husly hos skandiabanken. Har ikke vært i banken siden skandiabanken ble tilgjengelig i Norge.

Mvh

Skrevet

Har vert der to ganger på siste året som har gått. Da var det 2 år siden sist. De to gangene jeg var der nå, var ved søknad om huslån, så ble det entur ved underskriving av lånet.

Skrevet

Jeg var der i sommer og vekslet inn valuta. Men det er jo ikke nødvendig. Jeg tok også opp billån per telefon i banken min. Min bank ligger langt fra der jeg bor, så den dagen vi skal kjøpe hus må jeg bytte bank.

Skrevet

Var der for et par måneder siden, fordi VISA-kortet mitt ble stjålet, og derfor måtte bestille nytt og ta ut kontanter..

Og sambo var der for meg på torsdag, fordi jeg var usikker på hvor de ville jeg skulle fylle inn diverse informasjon i forbindelese med avtalegiro!

Gjest Violetta
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at banken jeg bruker ikke har filial her hvor jeg bor i det hele tatt, og jeg savner det i grunnen ikke heller. :)

Skrevet

Lurer på hvor dere får penger til å sette inn på konto jeg :klø:

Jeg var i banken i dag jeg - jeg jobber der nemlig ;)

Og tro meg, det var mange kunder innom også: Betale regninger, sette inn penger (både private og forretninger), kjøpe bankremisse, sjekke konto, overføre penger, forretninger som skulle ha vekslepenger, tømming av bøsser, en mamma med en nyfødt jente som skulle ha konto til "arvingen", nye koder til nettbanken (som selvfølgelig de har rotet vekk), søke lån, ordne forsikring ++++

Mest eldre mennesker som skulle betale regninger da. Er'kke alle som "stoler på" brevgiro og sånt. Og hvertfall ikke avtalegiro. Den generasjonen må liksom ha regninga-i-hånda før de kan betale. Men vår jobb er da heller ikke å "omvende" eldre mennesker - de skal få lov å gjøre som de bestandig har gjort ;)

Gjest Violetta
Skrevet
Lurer på hvor dere får penger til å sette inn på konto jeg  :klø:

Lurer jeg også på. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...