AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg skal sy truser selv, men er usikker på hvilket stoff man burde velge. Jeg vil kunne vaske trusene på 60 grader og det må jo være stretch. Tips? Anonymkode: 7173b...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Bomull! For helsas skyld. Anonymkode: 06678...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal sy truser selv, men er usikker på hvilket stoff man burde velge. Jeg vil kunne vaske trusene på 60 grader og det må jo være stretch. Tips? Anonymkode: 7173b...2de Stretch og 60 grader fungerer over tid litt dårlig, da elastikken blir ødelagt av varmen. Ellers bruker du bare vanlig jersey, tynn type Anonymkode: c77e6...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 Bomull. Anonymkode: 1ba4c...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Del Skrevet 4. januar 2022 Du må ha en elastanblanding. Uten blir de helt stive eller uten evne til å trekke seg sammen igjen. Anonymkode: 21e31...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knappemor Skrevet 4. januar 2022 #6 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg ville valgt bomullsjersey eller eventuelt viskosejersey. Det er forskjell i kvalitet innenfor hver av dem, så jeg ville dratt til en fysisk butikk og kjent før jeg hadde kjøpt. Kjenn at den er god og myk, og trekker seg raskt sammen når du strekker den ut Trusestrikk/kantbåndsribb til liv og rundt beina Etter vaskeanvisning kan nok ikke stoffene vaskes på 40, men det er ganske vanlig for truser fra butikk også. De kan nok bli litt slappe etter mye bruk. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Del Skrevet 5. januar 2022 ville også gått for bomullsjersey, og kanskje helst litt tjukkere type, vil holde lengre tross mange vask på 60 grader. Men, mye av stoffet som selges av den type, er veldig barnslig, om det blir et problem for deg. slik som her : https://www.stofflykke.no/categories/monstret-jersey Anonymkode: 77346...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Del Skrevet 5. januar 2022 Bør være merinoull. Det er mest skånsomt for fitta. Anonymkode: c8536...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå