Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Exen (Mann 33) som dumpet meg (Kvinne 31) oktober 2020 har vært veldig på med å holde gjevnlig kontakt, tilbydde seg hjelpe meg med alt mulig uten at jeg benyttet meg av det, så på hver story jeg la ut på instagram og sendte lange meldinger til bursdag og jul. Han har ofte dukket opp på steder der han vet vi kan plutselig møtes, i tidspunkt han vet at jeg er der.

Siden det var han som dumpet meg har jeg vært veldig reservert ang. å vise følelser til han, ikke vist noen tegn til sorg etter at jeg flyttet ut (men han så jeg var i dyp sorg i tiden rett etter bruddet og gråt mye) men så flyttet jeg ut og han har kun sett meg stråle siden da. På meldinger har jeg svart kort men vært positiv og vennlig. 

Nå har han plutselig sluttet å se på storiesene mine og like bilder, han addet 4-5 “bimboer” fra sverige (?) på insta. Damer jeg vet han ikke er interessert i eller noen gang kommer til å møte, kun sexfantasi og underholdning. Han har kjøpt hus i Norge og skal ikke flytte til Sverige.

Savner han jo og ønsket egentlig at det skulle ordne seg, men ting er komplisert. Tror dere han er helt ferdig med meg? Det var jo han som dumpet meg tross alt. 

Nå har det gått over ett år, og har fått det litt på avstand.  Men han er ekstremt kjekk, høyt utdannet, høflig og god. Derfor vanskelig å slutte å sjekke hva han driver med.

Anonymkode: f5566...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger bedre selvfølelse. Gå videre. Ja, han er over deg. 

Og dropp å sjekke sosiale medier til exer. Fører aldri noe godt med seg. 

Anonymkode: 44400...28b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vil nevnde at vi hadde vært sammen i nesten 3 år, og det ikke var noen dramatisk grunn til bruddet. Men han hadde mistet gnisten.

TS

Skrevet (endret)

Glem ham! Slutt å se på hva han gjør på sosiale medier. Det fører ikke til noe godt. Jeg syns du burde komme deg videre og begynne å møte andre folk

Endret av Julia20
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I og med at han har gjort det slutt med deg for over et år siden og ikke har tatt initiativ til å bli sammen med deg igjen, så vil jeg tro han er over deg, ja. Sorry for å være ærlig, men det å slå opp er som regel et tegn på at en er over kjæresten.

Av og til kan begge parter ha en slags sorg. Man har tross alt mistet noe fint. Av og til holder man også eksen "på gress" tilfelle man ikke får napp som singel. Mange tror man kommer til å bli rent ned av damer, og så er det kanskje ingen som vil ha et ONS en gang. Da kan eksen være grei å ha som backup.

Anonymkode: c5d86...cf7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åja, tenkte siden han gikk fra å være veldig «på» til å inorere meg over natten var et tegn på at han er skuffet over at jeg har vist han så liten respons. For å få en reaksjon fra meg. Men det er sikkert bare ønsketenking fra meg😅

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre han da 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dere er i starten av 20-tallet, så har dere gjerne tid til å leke leker. Men å holde på i over et år og slå opp og egentlig være interessert, det gjør man ikke når man er voksen+

Gjest florina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om dere er i starten av 20-tallet, så har dere gjerne tid til å leke leker. Men å holde på i over et år og slå opp og egentlig være interessert, det gjør man ikke når man er voksen+

Anonymkode: c5d86...

Endret av florina
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du tid på dette? Også detaljert som «han følger ditt og datt». Er det ikke ganske stalker oppførsel og bruke tid på å følge med på hvem en ex følger eller blir følget av på sosiale medier? Det kan vel neppe være et mentalt sunnhetstegn. 

Anonymkode: 1e443...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...