Gå til innhold

Høysensitiv person -erfaringer ?

Måne1234

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Høysensitiv er like tullete som el-følsom og annet kvakksalveri.

Høysensitiv er bare en unnskyldning fordi man ikke ønsker å akseptere at man sliter med noe psykisk.

Anonymkode: 533ea...378

Jeg er høysensitiv og var det før jeg begynte å slite med angst, pstd, ocd og depresjon etter brutal voldtekt. Heldigvis har både angst og ocd roet seg, men det går i bølger. 

Jeg takler kjøpesentre og steder med mange mennesker dårlig, senser med en gang stemningen når jeg kommer inn i et rom, er var for lyder, lys... 

Jeg ser også ofte sjeler fra den andre siden, og dette er ikke tull. Andre har opplevd det sammen med meg flere ganger. En ble sint og sa at det alltid skjer "noe" der jeg er. Det stemmer ikke at det alltid skjer noe, men ofte, også her hjemme. Jeg får varsler fra fugler når noen dør. Da banker skjæra på vinduet mitt. Ja, litt ekkelt men jeg er vant med det. Eller man blir aldri vant til at noen dør. Noen ganger dør de samme dag, noen ganger par uker senere. 

Jeg har forsøkt telepati par ganger, og fikk riktig på ett av femtito kort. Tegnet også nesten nøyaktig samme skisse som den andre. Vi lekte oss og gjorde flere forsøk.

Har spådd i kaffe før, men det gjør jeg ikke mer, for jeg ser for mye som jeg ikke kan gjøre noe med. Har også varme hender, men tar ikke betalt eller prater høyt om det. 

Mange ganger må jeg stenge av, for ellers får jeg all verdens lidelse inn uten at jeg har gått inn for det selv. Vi er ulike, og jeg mener ikke at jeg er spesiell. Jeg er bare meg. 

Anonymkode: af680...5a8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...