Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Janne1975 skrev (25 minutter siden):

Hvordan vet du dette?

jepp, slik @Kaffeskål! skriver :) 

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller har han blitt enda mer ufyselig i det siste?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Hånki skrev (1 time siden):

Er det bare meg eller har han blitt enda mer ufyselig i det siste?

Ja enig.  Skjønner ikke hvorfor han må være så frekk. Jeg har syns at det har vært hyggelig å følge familien, men han har endret seg til det negativet og det er veldig synd. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet 

Skrevet
annelis skrev (3 timer siden):

Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet 

De er da ikke for gamle nei, man får ivf fordi man hyse vansker med å få barn

• Liker 4
Skrevet
annelis skrev (7 timer siden):

Deler de den reisa på Snapchat. Noe kan vel være for de nære. Alt skal vist tjenes på i dag.

Skrevet

Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene.

Daniella2026 skrev (41 minutter siden):

Deler de den reisa på Snapchat. Noe kan vel være for de nære. Alt skal vist tjenes på i dag.

• Liker 6
Skrevet

Klarer ikke han lenger. 

• Liker 4
Skrevet
wilfa skrev (2 timer siden):

Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene.

Bare fanget det opp her. Følger de ikke. OK

Skrevet
wilfa skrev (På 22.3.2026 den 22.08):

Det stemmer jo ikke helt. Hun tjener kanskje ikke penger på selve IVF-postene, men alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Folk må få tro på hva de vil, personlig mener jeg at man blir lurt om man tror de gjør det av "ren, god vilje". 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
wilfa skrev (På 22.3.2026 den 22.08):

Kona er faktisk mer normal. Han derimot🙈 ...Og jeg møter ofte på de da de ofte handler der jeg går. Å leve med han der må være...ikke lett!

• Liker 2
Skrevet
Sammy! skrev (På 28.3.2026 den 14.39):

Det stemmer jo ikke helt. Hun tjener kanskje ikke penger på selve IVF-postene, men alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Folk må få tro på hva de vil, personlig mener jeg at man blir lurt om man tror de gjør det av "ren, god vilje". 

Og hvordan tjener hun penger på klikk på Instagram...? 

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (12 timer siden):

Og hvordan tjener hun penger på klikk på Instagram...? 

Jeg sa jo det? Alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Mr. Christian blir ofte tagget i hennes poster, går man inn på hans Instagram er det første som står under hans navn: litt aktiv på snapchat.

Og der tjener han penger. 

Skrevet
annelis skrev (På 22.3.2026 den 13.51):

I følge en artikkel i Rogalands avis har hun lav eggreserve 

Skrevet
M.H85 skrev (På 3.4.2026 den 19.47):

Kona er faktisk mer normal. Han derimot🙈 ...Og jeg møter ofte på de da de ofte handler der jeg går. Å leve med han der må være...ikke lett!

Men sikkert verdt pengene 🤭

Skrevet

Ser han har fått en anonym mail i dag. Det som står i den er jeg 100% enig i, og jeg mener han skader bare sin egen inntjening ved å svare frekt og være litt i opposisjon mot seerne sine.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...