Full kontroll Skrevet 20. februar #601 Skrevet 20. februar Janne1975 skrev (25 minutter siden): Hvordan vet du dette? jepp, slik @Kaffeskål! skriver 2
Hånki Skrevet 14. mars #602 Skrevet 14. mars Er det bare meg eller har han blitt enda mer ufyselig i det siste? 6 1
BellaThea Skrevet 14. mars #603 Skrevet 14. mars Hånki skrev (1 time siden): Er det bare meg eller har han blitt enda mer ufyselig i det siste? Ja enig. Skjønner ikke hvorfor han må være så frekk. Jeg har syns at det har vært hyggelig å følge familien, men han har endret seg til det negativet og det er veldig synd. 2 1
annelis Skrevet 22. mars #604 Skrevet 22. mars Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet
Orly Skrevet 22. mars #605 Skrevet 22. mars annelis skrev (3 timer siden): Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet De er da ikke for gamle nei, man får ivf fordi man hyse vansker med å få barn 4
Daniella2026 Skrevet 22. mars #606 Skrevet 22. mars annelis skrev (7 timer siden): Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet Deler de den reisa på Snapchat. Noe kan vel være for de nære. Alt skal vist tjenes på i dag.
wilfa Skrevet 22. mars #607 Skrevet 22. mars Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene. Daniella2026 skrev (41 minutter siden): Deler de den reisa på Snapchat. Noe kan vel være for de nære. Alt skal vist tjenes på i dag. 6
Daniella2026 Skrevet 22. mars #609 Skrevet 22. mars wilfa skrev (2 timer siden): Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene. Bare fanget det opp her. Følger de ikke. OK
Sammy! Skrevet 28. mars #610 Skrevet 28. mars wilfa skrev (På 22.3.2026 den 22.08): Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene. Det stemmer jo ikke helt. Hun tjener kanskje ikke penger på selve IVF-postene, men alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Folk må få tro på hva de vil, personlig mener jeg at man blir lurt om man tror de gjør det av "ren, god vilje". 2 2
M.H85 Skrevet 3. april #611 Skrevet 3. april wilfa skrev (På 22.3.2026 den 22.08): Nei, de deler det ikke på Snapchat. Konen hans har delt litt på Instagram, men hun tjener ikke en krone på det. Hun deler for å hjelpe andre i samme situasjon, for å vise at man ikke er alene. Kona er faktisk mer normal. Han derimot🙈 ...Og jeg møter ofte på de da de ofte handler der jeg går. Å leve med han der må være...ikke lett! 2
NoaideBiehtar Skrevet 3. april #612 Skrevet 3. april Sammy! skrev (På 28.3.2026 den 14.39): Det stemmer jo ikke helt. Hun tjener kanskje ikke penger på selve IVF-postene, men alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Folk må få tro på hva de vil, personlig mener jeg at man blir lurt om man tror de gjør det av "ren, god vilje". Og hvordan tjener hun penger på klikk på Instagram...?
Sammy! Skrevet 4. april #613 Skrevet 4. april NoaideBiehtar skrev (12 timer siden): Og hvordan tjener hun penger på klikk på Instagram...? Jeg sa jo det? Alt hun legger ut genererer klikk for både henne og ektemannen. Mr. Christian blir ofte tagget i hennes poster, går man inn på hans Instagram er det første som står under hans navn: litt aktiv på snapchat. Og der tjener han penger.
Maskopi Skrevet 4. april #614 Skrevet 4. april annelis skrev (På 22.3.2026 den 13.51): Hvorfor må dem ta ivf nå? Begynner å bli litt for gamle? Tror ikke de hadde vansker med første barnet I følge en artikkel i Rogalands avis har hun lav eggreserve
annelis Skrevet 4. april #615 Skrevet 4. april M.H85 skrev (På 3.4.2026 den 19.47): Kona er faktisk mer normal. Han derimot🙈 ...Og jeg møter ofte på de da de ofte handler der jeg går. Å leve med han der må være...ikke lett! Men sikkert verdt pengene 🤭
Hånki Skrevet onsdag kl. 20:09 #616 Skrevet onsdag kl. 20:09 Ser han har fått en anonym mail i dag. Det som står i den er jeg 100% enig i, og jeg mener han skader bare sin egen inntjening ved å svare frekt og være litt i opposisjon mot seerne sine. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå