Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
barføtt skrev (6 minutter siden):

Har egentlig likt å følge han, mye pga han har virket som en fyr som er snill med dyr.  
Ble derfor ganske overrasket over hva han legger ut ang fyrverkeri og hvordan han bagatelliserer hvor redde mange dyr blir.. Trist om han påvirker andre med disse meningene.

Jeg måtte inn å se, mener han det sarkastisk? Dette innlegget med bilde av en død katt & slange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sammy! skrev (4 minutter siden):

Jeg måtte inn å se, mener han det sarkastisk? Dette innlegget med bilde av en død katt & slange?

Ja.. han holdt på med noe fyrverkeri for noen dager siden og fikk deretter meldinger om at det ikke er bra for dyrene. Dette tålte han tydeligvis ikke 😬

• Liker 1
Skrevet

Han er i ferd med å tippe over med disse voldsomme innleggene på fb. Herregud. 
Det siste innlegget var direkte til Cecilie - forstår ikke hvorfor han ikke skriver (eller enda bedre SIER) det til henne isteden for til offentligheten. 
Ekstremt opptatt av likes og følgere? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MissyMa skrev (8 timer siden):

Det siste innlegget var direkte til Cecilie - forstår ikke hvorfor han ikke skriver (eller enda bedre SIER) det til henne isteden for til offentligheten. 

Han har sykelig behov for oppmerksomhet. Jeg følger han ikke på snap, jeg blokkerte han for mange måneder siden. Men så dukker han opp på FB, og jeg rister på hodet av hva han legger ut. (Tror jeg må blokke han der og, for jeg klarer ikke fyren) På tide han kommer seg avgårde til en psykolog, for det er ikke helt frisk i topplokket hans. Det viste seg jo med idiotien han postet på snap tidligere. Tipper han nå har så lite følgere og inntjening på snap, at han derfor begynte med Facebook. 

Ps: Jeg kjenner til han privat så det jeg skriver er riktig, og jeg har flere med meg hva gjelder hans psyke og oppførsel. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hver gang jeg har skrevet i denne tråden om Christian, så har han hengt meg ut på snap. 

Hvis noen ser han gjør det denne gangen også, så setter jeg pris på om noen kan ta screenshot og poste det i tråden så jeg får det med meg.

Endret av Really
  • Liker 2
Skrevet
Really skrev (52 minutter siden):

Hver gang jeg har skrevet i denne tråden om Christian, så har han hengt meg ut på snap. 

Hvis noen ser han gjør det denne gangen også, så setter jeg pris på om noen kan ta screenshot og poste det i tråden så jeg får det med meg.

Vil ikke han få opp hvem som tar screenshot? Jeg vil nødig ha mitt brukernavn her inne koblet til hvem jeg er i virkeligheten 🤪

• Liker 1
Skrevet
Tiara07 skrev (8 minutter siden):

Vil ikke han få opp hvem som tar screenshot? Jeg vil nødig ha mitt brukernavn her inne koblet til hvem jeg er i virkeligheten 🤪

Det tror jeg ikke han gjør, jeg har tatt screenshot flere ganger. De får kun opp antall screenshot.

Hadde de sett hvem som tar screenshot, så tenker jeg disse snapperne hadde publisert det, noe jeg aldri har sett.

Men har full forståelse for bekymringen din. Du, eller andre, kan gjerne bare fortelle meg om han henger meg ut. Hadde satt stor pris på det.

Skrevet

@Really Vi er hengt ut 😄 Han vil gjerne vite hvem du er, sånn at han kan få gi deg en blomsterbukett og en klem … 

• Liker 2
Skrevet
MissyMa skrev (På 31.12.2025 den 17.27):

Kan jeg spørre hvilket innlegg som var direkte til Cecilie ? Jeg titter innom  han innimellom på utforsk , men gått glipp av dette du her skriver :)

Skrevet
MissyMa skrev (4 timer siden):

@Really Vi er hengt ut 😄 Han vil gjerne vite hvem du er, sånn at han kan få gi deg en blomsterbukett og en klem … 

Tenkte jeg det ikke. Han har villet gi meg blomster og en klem flere ganger nå. 🤣

• Liker 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (45 minutter siden):

Kan jeg spørre hvilket innlegg som var direkte til Cecilie ? Jeg titter innom  han innimellom på utforsk , men gått glipp av dette du her skriver :)

Ligger på facebook

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Ligger på facebook

Ahhh takk, trodde det var på Snap :)

• Liker 2
Skrevet
Really skrev (18 timer siden):

Det tror jeg ikke han gjør, jeg har tatt screenshot flere ganger. De får kun opp antall screenshot.

Hadde de sett hvem som tar screenshot, så tenker jeg disse snapperne hadde publisert det, noe jeg aldri har sett.

Men har full forståelse for bekymringen din. Du, eller andre, kan gjerne bare fortelle meg om han henger meg ut. Hadde satt stor pris på det.

Jeg tror at de som har gul stjerne kun ser antall screenshots, ikke hvem som har tatt dem.

Hos dem uten stjerne kommer navnene opp.

• Liker 1
Skrevet
Really skrev (På 1.1.2026 den 2.25):

Han har sykelig behov for oppmerksomhet. Jeg følger han ikke på snap, jeg blokkerte han for mange måneder siden. Men så dukker han opp på FB, og jeg rister på hodet av hva han legger ut. (Tror jeg må blokke han der og, for jeg klarer ikke fyren) På tide han kommer seg avgårde til en psykolog, for det er ikke helt frisk i topplokket hans. Det viste seg jo med idiotien han postet på snap tidligere. Tipper han nå har så lite følgere og inntjening på snap, at han derfor begynte med Facebook. 

Ps: Jeg kjenner til han privat så det jeg skriver er riktig, og jeg har flere med meg hva gjelder hans psyke og oppførsel. 

Nå kjenner ikke jeg til hvor du har han i fra IRL,men jeg har endel bekjente rundt denne mannen,både på kona sin side,og hans - Virker for meg som en som blir fryktelig hatet,misslikt og sett ned på,eller en som de bare skryter noe voldsomt av. Virker ikke som det er noe i mellom med denne karen. Men ved å ha gravd litt av å spørre en som gikk på skole sammen med han,så var han en skikkelig dritt. Tipper enkelte kan fortelle det motsatte også. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (12 timer siden):

Jeg tror at de som har gul stjerne kun ser antall screenshots, ikke hvem som har tatt dem.

Hos dem uten stjerne kommer navnene opp.

Mulig du har rett i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...