Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Really skrev (På 1.8.2025 den 11.45):

Mistenker det er en sleip fyr som har kjøpt seg flere følgere. Det har bare gått nedover og nedover de siste månedene, men plutselig over natten har han flere hundre flere følgere??  I god gammeldags stil er han en kjeltring.

By the way, leietakerenderes sa opp hybelen etter 2 korte måneder 😂 Akkurat som jeg forutså. Nå gjenstår det og se hvor lenge den nye leietakeren holder ut Mr'en og fruen. Tipper det ikke blir mange månedene.

Han har nok fått en del flere følgere etter at han ga ut bok om oppveksten. Det er naturlig. Boken er også ganske populær.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Summerbird1 skrev (2 timer siden):

Han har nok fått en del flere følgere etter at han ga ut bok om oppveksten. Det er naturlig. Boken er også ganske populær.

Den boken har vært ute i snart ett år? 
Så lite trolig at det plutselig ramler inn følgere nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skal ikke kritisere den generelle befolkningen, men jeg ser en del medier deler innlegg mrchristian skriver der han (etter min mening) sparker inn åpne dører. Jeg tror han treffer flere med disse innleggene og med dette skaper følgere. 

Jeg syns det er helt absurd at han skriver i sitt siste innlegg på fb (om kvinneguiden) at det gode vinner til slutt. Han prøver å lage et sårt og personlig innlegg, men jeg har sett hvor douche han kan være på snap, hvordan han kan henge ut enkeltmennesker som har misforstått en spøk eller lignende. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sammy! skrev (14 timer siden):

Jeg skal ikke kritisere den generelle befolkningen, men jeg ser en del medier deler innlegg mrchristian skriver der han (etter min mening) sparker inn åpne dører. Jeg tror han treffer flere med disse innleggene og med dette skaper følgere. 

Jeg syns det er helt absurd at han skriver i sitt siste innlegg på fb (om kvinneguiden) at det gode vinner til slutt. Han prøver å lage et sårt og personlig innlegg, men jeg har sett hvor douche han kan være på snap, hvordan han kan henge ut enkeltmennesker som har misforstått en spøk eller lignende. 

Han sluttet jeg å titte på for en del år siden. 

• Liker 4
Skrevet

Hvor ble det av Albert? Han forsvant bare en dag, og ingen forklaring. Men bor på Karmøy nå..? 

Skrevet
macy_s skrev (12 timer siden):

Hvor ble det av Albert? Han forsvant bare en dag, og ingen forklaring. Men bor på Karmøy nå..? 

Hvem er Albert?

Skrevet
Admdir skrev (6 timer siden):

Hvem er Albert?

Hunden til Cecilia. Han forsvant da H ble født eller litt før det. Flyttet inn med foreldrene til Cecilia

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Kaller han fortsatt denne pølsesuppen han slurper i seg  for lapskaus?

(blitt pølselapskaus om han lagde med mindre vann, potetstivelsen tykner 😛 ) 

Bra vi er forskjellige, til glede for (kjøtt) pølse og kjøttprodusentene :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Admdir skrev (På 12.10.2025 den 7.34):

Hvem er Albert?

Plutselig forsvant hunden hennes ja. De orket ikke hund med barn. Sier litt om hvor enkelt det var ,foreldrene hennes overtok den. 

Jeg følger ikke, men fyren har jeg som sagt møtt flere ganger. Både i butikken, på kino og på fylla før ( der han satt ofte dridas alene). Så fikk han dame. Han kommer opp i FB feeden min til tider da jeg hat følgt han før. Fortsetter å melke alt han kan for penger . Det er bok, evige lange innlegg om sin syke nå døde mor og hennes liv der hun slet med rus og psyken, sin avdøde alkoholiserte far. Lett å prate om de døde som ikke kan lese....  Hvis det ikke er om traumer så skriver han om dårlige besteforeldre ( selvfølgelig fra sin side) de også døde, mat priser, strøm priser og klager generelt på alt. Enormt behov for oppmerksomhet!!🤢 Bare da jeg møtte han i butikken. Snakket så høyt " se på meg" jeg er her handler med sønnen min. Altså typ "JA VIL DU HA DET BRØDET". Altså tiltrekkende seg oppmerksomhet.  

Spesiell fyr.

Endret av M.H85
  • Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...